2007-12-05
 11:00:01

5 december

jag vet inte vad jag gör för fel, jag är bara mig själv. Det har jag försökt ändra på. Men det går inte att fly ifrån. Jag har gjort fel i livet. Men inget jätte stort. Jag har lärt mig av mina fel. Jag är inte 5 längre, jag vet vad jag gör. Men ibland så gör folk fel,  Att jag inte menat som jag gör. och vissa tar saker på ett sånt himla konstigt sett. Ibland känner jag mig som att jag inte passar in bland er. Att ni har det bättre utan mig. Och så kanske det är.. Vad vet jag? Jag hoppas jag har fel. Men jag älskar er och jag trivs jätte bra med er, det vet ni. Men jag ska bara säga att ingen är felfri. Jag vet att jag har mina brister men jag vet att andra också har det. Jag kanske bara inte hittat just dom som trivs med mina. Eller gör ni det? För jag vill verkligen inte besvära er. Jag älskar verkligen er <3


Och så ville jag bara tacka Martin. Du ser allt i mig ingen annan ser. Du tar fram allt positivt. Jag har förbättrat mitt humör jätte mycket. Ibland kanske jag är lite för mycket bara, men det är min energi.. Men tack gud (tror inte på gud) men skit samma tack gud för att jag hittade dig..Det är det bästa jag någonsin gjort.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag är jag hemma igen, åkte inte till Anna igår. Jag mådde as illa. Det går inte att beskriva. Yr och ont i halsen och huvudet och allt.. Så himla jobbigt... Betygen sätts ju nästa vecka och jag måste ju visa mig i skolan. Men jag orkar inte när jag mår såhär! Men jag ska försöka vila och så, jag har nog inget val. Måste gå imorgon.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: