2007-12-03
 11:45:20

3 December

idag är jag hemma. somnade med jätte huvudvärk och vaknade med ont i magen och svårt att andas för halsen gjorde så ont. Min lillebror har säkert smittat mig. Eller martin. Han vaknade och spydde och hade typ feber..

Helgen har varit underbar. Jag har redan berättat om när jag hoppade fram bakom hans dörr. Men jag har inte berättat vad mer jag fick. Jag fick ett par jätte fina örhängen. Det var en guld hållare på 14 karat och i mitten en vit safir sten på 0.8 karat. Så himla gulligt. Men lite pinsamt att han skämmer bort mig så mycket. för jag har nte råd att ge honom dyra saker. Men det är ju igentligen inte sakerna som räknas med det är ändå ett bra sätt att visa att man tycker om varandra.

På söndagen vaknade vi och martin hade jätte ont i örat så vi åkte till Täby och han fick gå till doktorn. Martin fick öron droppar åså. Sen åkte vi vidare till mig. Hade lite ångest för att Martins mamma var ensam och ahde bakat och köpt hem glögg och det var första advent. Men jag var tvugen att åka hem och martin ville åka med fasten han samtidigt ville vara hemma. Men jag tvingade honom inte. Det var hans val. Så vi åkte hem till mig och åt lasang och tänkte första ljuset. Martin gav två tröjor till johan och olj grejs till mamma och pappa och tiger balsam och tée. Sen pluggade vi lite.. Fast inte jag så mycket. Sen tittade vi på tv. Efter det så gickvi och la oss och myste. Det är den bästa stundne på dagen med martin. Då man kryper ner undertäcket och fryser och man värmer varandra och pratar. Det blir sån nära kontakt och är så skönt. (kan misstolkas)... Sen osmnade vi typ 12

På morgonen vaknade vi typ 7 och Martin sa att han mådde jätet illa och fryste jätte mycket. han berättade också att han hade spytt. Så han gick och la sig igen. När vi vaknade ochj ag skulle gå upp hade jag skit ont i magen och halsen som jag skrev. Så jag försöket gå upp och känna efter. Men jag orkade barainte gå upp. Jag tror också det var psykiskt. att jag har panik över alla läxor. Och för att jag inet sov tillräckligt mycket.

Jag ska föröska hinna med några läxor idag. Vi får se hur det går..
 
 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

13 skoldagar kvar. Det är inte så mycket alltså. Ska kämpa och göra mitt bästa för nästa vecka setts mina sämsta betyg! kommer blir så himla besviken. så jag kommer inte vilja öppna...

att göra:

Geografi

Eng glosor

Spanska prov

Sy

Engelska uppsats

och något mer som jag glömt..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: