2007-12-21
 20:58:59

21 December

igår så gick martin och jag upp typ 8 eller näre var. Vi åt inte mycket men gick sen till bussen. Sen pendeltåg sen buss. Jag hoppade av i täby och köpte julklapp till anna mmamma johan och martin. Sen ar min plånbok slut. Skulle till skolan i en timma. Men jag mådde så himla dåligt. Jätte onti halsen osv. Hade sprungit runt som en galning i täby och fått magsår. Sen kom martin till täby för han hade skrivit prov i skolan. Vi åt på macdonalds. sen åkte vi hem till mig. Vi spelade call of duty och annat. Han skulle igentligen hem men behövde inte., Han hade ju redan fått lov.

Så jag gick upp halv 8. Han skulle med till men han ville inte riktigt. Jag tyckte han var så söt när han sov så jag bäddade ner honom och tvingade inte med honom. I skolan vare bara jag och munkis som stod utanför klassrummet när våran mentor kom. Alla andra övade inför julkonserten. Sen kom linus alex och save. Vi skulle på uppspelningen klockan 10 och det var 1,5 timmar dit så vi tog istället uppspelet klockan 9. Jag stod med min lillebror längst bak. sen gick vi tillbaka till klassrummet. Det var bara vi igen för dom andra skulle ju spela igen. Då fikade vi med julmust lussebullar och pepparkakor. Vi fick våra betyg. Jag är sådär nöjd. Min hemkunskapslärare sa att jag skulle få VG men det blev bara G. Samma för victor :S.. Jag fick iallafall 235 poäng. Jag kan myyyycket bättre och jag vet att jag kommer få högre nästa termin. Några till MVG tror jag att jag kan skaffa. Och höja typ tre G till VG. Spanska läraren har sagt att jag ska få VG nästa termin om jag sköter mig som jag gör nu. Jag får också VG i idrott om jag inte är sjuk likamycket. Och nu ska jag verkligen satsa på att gå till skolan nästa termin. Man vill ju ha bra slutbetyg, Sen gick jag hem halv 11 utan att säga hejdå till mina kompisar :(. Martin mötte mig med Wilma. Han hade inte kommit så långt för hon är så jävla seg, men söt iallafall. Det är så kul när hon lägger sitt huvud emot marken för det kliar så kan man dra henne liggandes :) När vi kom hem så gjorde vi inte så mycket för han skulle hem. Martin är nu på nån tönt konsert (hahha) med sin mamma och mormor och han kommer om någon timma. Var tänkt att jag skulle vara med nelly och eve nån timma men nej, så blev det inte.

Nu är det bestämt att på söndag ger vi oss av till borlänge. Dom som skamed är, mamma pappa johan anna adde fia niklas kerstin i början och vi bor allesammans i en liten stuga. Sen kommer Martin och Pontus upp. Det ska bli jätte skönt att komma till lugnet och mysa med familjen och Martin.

oj va långt jag skrev! Jag som inte hade någon blogglust alls. Men så blir det ibland. Nu ska jag typ titta på film. Underbara älskare. Orkar inte se den men jag har inget annat att göra.


agnes

eller kanske "underbara älskade"???? :D


sara

nej det vzar underbar och älskad av alla :D skrev helt fel!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: