2007-12-19
 17:55:39

19 december

Igår:
Mamma skjusade mig till skolan och där så skulle vi ha musik hela dagen med alla nior. Vi som inte skulle uppträda skulle plocka fram alla instrument och stolar. Sen så övade alla på sina låtar. Inte speciellt kul dag. Sen skulle jag ha prov för alla andra hade haft det. Men pappa hade pratat med min biologi lärare om provet och det lät på henne som att jag fick göra det typ nästa termin. Men så tydligen så skulle jag göra det då. Jag hade tänkt att prata med henne för att fråga om det var ok att jag gjorde det efter lovet. Dom renoverar i vår skola så arbets lag B och C har lektioner i paveljoner. Jag skulle ha prov där ute och i lilla korridoren utanför klassrummet så står massa 7or och skriker så jag väntade utanför i kylan på pia. Jag skulle ha provet 12:20 men jag gick dit 10 över till halv och hon kom aldrig så jag sket i det och mamma hämtade mig. När jag kom hem packade jag och åkte till friskis där martin tränade. Så åkte vi hem till honom. Där så gjorde vi inte så mycket. Hyrde en natt på museet. Vi såg den typ klockan 11 på kvällen i början var den bra sen somnade jag..

Idag: Sen vaknade jag och martin sa att den sög så jag sov vidare. Vaknade klockan 5 av att anna skickade sms att hon hälsade god jul och att hon skulle sakna oss. Hon och Markus gav sig då av till Spanien. Visst kan man va lite avis. Men jag skulle faktiskt inte vilja fira jul utomlands. Jag skulle få panik. Jag vill ha kylan släkten maten och så. Men jag hoppas dom får det kul iallafall! Sen på morgonen så vaknade martin och jag klockan 11 och jag fick panik för jag skulle tidigt till täby c och handla julklapp till Martin. Men jag struntade i det och martin & jag åkte till friskis och jag skulle städa två solarium. Det tog typ nästan 2 timmar. Trodde det skulle gå på typ en halvtimma. Sen åkte vi till Martins pappa. Det tog lång tid. Nu är jag här hos hans pappa. Har aldrig varit här. Vi har handlat pizza och hans pappa är inte hemma än. Maritn pluggar och jag sitter här. Ska skriva en önskelista och skicka till mamma snart. Sen ska vi gå till Johan hans storebror och hälsa på Noel hans son. Och handla godis på vägen :). Imorgon åker han till skolan och gör sitt prov och jag åker till täby och handlar julklappar. Men jag får ionte vara där länge för mina föräldrar ska handla julklappar och då kanske jag stöter på dom och ser vad dom har köpt. Juste. Glömde säga förut. Nån av våra hundar har käkat upp min choklad kalender. Det var fint upprivet och inget spår efter choklad kvar.. NU har också min höggravida hund Nikita åkt till sin kennel för att föda. Alltså vi är bara fodervärd och efter den här kenneln så ska vi få henne helt och ta egna valpar på henne. Ha det bra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: