2007-12-17
 17:12:38

17 december

I Fredags var jag i skolan. Först hade vi nån eng uppsats skrivning.. Det gick sådär. Sen skulle alla nior samlas i rytmiksalen. Så var nån tant ifrån en gymnasieskola (RHS) där och pratade om den skolan. Hon sa samma sak om och om igen. Boooring. Sen skulle vi se livsverket med klassen men dom flesta valde att se en annan. Så jag och några andra letade efter en annan tv och hittade en ute i paveljongerna. Har sett den förut. Den är väldigt bra. Efter skolan var jag och Martin med varandra. Jag minns inte vad vi gjorde :S jätte dåligt minne. I Lördags åkte han till Sollentuna för att vara med hans kompisar. Så jag åkte och handlade och lite annat. Sen kom han tillbaka vid middagstid och han och jag gjorde tacos.. Mamma och pappa gick sen till stekhuset för att äta med jobbet. Jag johan och Martin hittade på lite olika. sen kom mamma och pappa hem och vi tittade på en film. På söndagen sov vi ganska länge. Var tänk att jag skulle med tjejerna till skansen men jag vaknade så sent och jag orkade inte. Mamma pappa adde martin och jag gick ner till lilla garnsviken och drog upp båten.. Sen gjorde jag och Martin pepparkakor. Första plåten blev bränd. Andra ok. Tredje också. Fjärde bränd. Sen var han tvungen att åka hem. Jag gjorde allt för att se så söt ut som möjligt för att få honom att stanna. Han ville men fick inte. Sen ringde han ifrån bussen och sa att han typ fick. Sen sa han att han skulle ringa tillbaka. Han gjorde det när han hade gått ganska långt ifrån centrum. Så jag åkte i fullfart till honom med moppen så att jag inte tänkte på att det var halt. Var jätte nära på att köra in i en stolpe när jag skulle svänga för jag sladdade så. Men sen iallafall åkte vi hem och såg en rolig film med familjen och sen så såg han och jag scary movie 4 och myste.

Idag så hade vi först typ matte. Då fick jag och Johanna reda på att vi och jessica bara skulle få VG på tekniken. 
- Ni får VG
- Jaha varför inte MVG?
- eeh uppsatsen var inte så bra.
- Vi gjorde ju den jätte bra
- Ni analyserade inte så mycket
- vi analyserade jätte mycket, kan vi få se den?
- nej jag måste ha den
så ungefär såg våran konversation ut.
Sen hade vi lunch och sen hade vi idrott. Vi tjejer fick bestämma vad vi skulle göra. Först hade vi uppvärmning med kull där man ska ställa sig på en bänk och dansa om man är kullad och om man ska bli släppt måste nån ställa sig framför och dansa. Sen hade vi en lek där killarna var i ett lag och tjejerna i ett annat och vi skulle kasta bollar på en boll så den skulle gå över varandras linjer. Dom vann hela tiden och sen tog hon in en större boll. Det gick ganska lång tid innan dom vann. Efter det körde vi en lek där man ligger i rad och skulle blåsa på en boll som skulle gå över till den andras sida. Inte så lyckat för oss där heller. Jessica Johanna och jag var så arga på Moshen så vi gick och pratade med honom igen och frågade om vi kunde få bättre betyg och han sa att han itne kunde ändra. Men vi sa att det kunde han visst innan torsdag och han babblade på om skit man inte fattade något alls av. När jag frågade igen om vi bara fick se den sa han hejdå jag har lektion. Sen frågade vi Caroline våran mentor och lärare om man kunde ändra betyg tills på torsdag då sa hon ja. IN YOUR FACE MÅSEN. Sen hade vi reflektion där vi hade utvärdering för höst terminen. Vi skulle ha språk sen men ingen hade det. Efter skulle vi ha SV/SO men vi fick gå hem. Då ville jag och agnes gå hem till någon och mysa. Rättare sagt vare hon som sa det först. Johanna Jessica Jenny och Josefine skulle öva på sin sång grej till julavslutningen så vi följde med dom. Efter så gick Jessica Jenny Agnes och jag till agnes. Vi tittade på Sex And The City som vanligt och åt och drack
- Glögg
- Mjölk
- Loka
- Varm Oboy
- Smält chokad och doppade apelsin bitar
- Clementiner
- Mackor
- Lussebullar
Det var trevligt och mysigt. Sen fick jag skjus hem av Jennys Mamma. Jag har varit hemma nu i nån timma eller mer. har städat badrummet och så. Nu ska jag äta. Imorgon är det musik hela dagen och jag kommer inte ha någonting att göra. Jippi........



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: