2007-12-13
 18:09:11

13 december

Hej, min morbror heter clay, han är inte en tjej, han är inte heller mig, eller dig. Men gay? Nej. Okej

Jag chattar med agnes. då blir jag såhär, sorry!

IDag hade min kära klass och dom andra niorna lucia. Jag ville verkligen vara med. Men nej. Inge lucia linne. Jag visste ju inte igårkväll om jag orkade vara med. så vi sket i att köpa ett. Så det var försent ju. Men sen idag klockan halv två kom jag till smörkransen i centrum och fikade med Anna Linnea Agnes och Johanna en liten stund.Sen droppar Markus och Martin in. DOm skulle träna, lika så anna och linnea. Jag ville också så jag följde med dom men mamma hade inga byxor till mig :( jag tänkte att jag skulle gå på bandet ett tag. Men orka. Jag såg på heffaklumpen i barn´passningsrummet :D haha vadå cool? Sen kom martin in och skulle åka hem. Mamma och jag åkte hem vid 4 och åt osv. Nu sitter jag här och barnslar mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: