2007-12-12
 11:49:13

12 december

Inatt sov jag i min lillebrors säng. det är brevid mina föräldrars rum.. Dom ville att jag skulle sova där så dom kunde ha koll på mig. Så Johan fick sova på hans soffa. Jag vaknade och trodde det var morgon. men klockan var Pappa stod och kände på min panna och gav mig typ alvedon. Och så gav han mig massa vatten för det är  viktigt att få i sig vätska om man har feber och så. På morgonen sa han att jag borde haft typ 40grader feber för jag var så himla varm. Och det kändes så också inatt. Men imorse hade jag typ inge feber men jag var dålig på annat sett. Mamma och jag kom på att det måste vara vinterkräksjukan. För anna linnea jenny jessica och jag är dåliga. Och vi gjorde pizza tillsammans. MEn johanna är inte sjuk. Vi får se om hon blir det. Jag kräks aldrig men man måste ju inte göra det man kan ju vara dålig i magen ha feber och sånt som jag har. Jag åt 2 äpplen igår och sov massa timmar för att jag mådde jätte illa av bara tänka på mat. Känns så jävla tråkigt att det inte blir någon lucia för mig. Såg verkligen fram emot det. Aja nu ska jag nog vila och bli helt frisk.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: