2007-12-10
 15:51:08

10 december

Jopp, jag åkte med till stan igår. Det var helt ok. Anna och jenny köpte underkläder, och vi åt på sandys. Blev arg för dom hade glömt att göra min macka. Skit samma. Sen åkte vi hem vid typ 5-6 tiden. Då gick vi till ica och köpet några grejer till våra pizzor. Sen skulle vi ta bussen hem för ingen kunde hämta oss. Men det gick inte förens om en timma. Så jennys mamma hämtade oss i omgångar. JOhanna jag anna och linnea gick till johanna och hämtade hennes grejer. Sen gick vi till Linnea där jenny och Jessica väntade. Efter det så bakade vi pizzor. I mellan åt spelade vi wii, det var kul. Sen åt vi våra jätte goda pizzor. Sen spelade vi mer wii fast inte länge för vi var tvungna att sova. Så vi bäddade och så. Jag sov med jessica i en bäddsova. Sen babblade jag linnea och jessica på jätte länge. Sen kunde inte linnea sova så hon kröp upp hos oss. Men jag är en sån som inte kan sova trångt för då får jag panik och så. Fast medm artin är det bara mysigt iof. MEn då la jag mig där linnea låg först. Det var jätte skönt så jag somnade direkt. Sen vaknade jag och det var mörkt. VVaknade av linneas hund och hennes lilla syster, klockan var nån gång vid sju eller så och vi skulle upp om en timma. Jag hppades på att det var typ fem. Hatar att vakna liten stund före man ska gå upp. Så jag kunde inte somna om. Hade också jääätte halsvärk. Men sen vid åtta gick vi upp och fixade oss och åt frukost. Vid nio åkte vi till skolan..

Skolan var väl sådär. Gjorde spanska prov. Det gick bra. Hade idrott med badminton och pingis.. Behövde ingen sv. Men en jävla dålig sak är att vi har hemstudie dag på ons/tors nästa dag vecka. Men nej vi ska ha musik i några timmar dom dagarna. Varför? Jo för att vissa måste öva till julavslutningen. Tack för den. Har ju ingenting alls att göra då. Men tydligen ska det vara ett försprång på nästa termin. Och jag kan itnebörja med något jävla försprång för mina kompisar måste öva till julavslutningen. Så då sumpar man bort några timmar på sina lediga dagar, Jag som ville vara med Martin..!

På onsdag ska vi öva på lucia hela dagen sen klockan ett ska vi ha biologi prov. På torsdag ska vi uppträda för skola två gånger. Det ska väl bli sådär kul. FÖr jag vet att vissa av niorna sjunger jäätte tyst! och då kommer typ ingen sjunga ut. Jessica Jenny Johanna Linnea Anna och jag ska sjunga "mary´s boy child" också. Hm, hur ska det gå..

2 veckor exakt till julafton och jag har inte köpt en enda julklapp.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: