2007-12-01
 21:51:12

1 December

idag är första dagen på mysigaste månaden på året. Julpyntet, lukten, omtanken och snön.  Idag åkte jag till täby tidigit. Jag hittade en tröja på gina tricot där det stod I "hjärta" YU. Tyckte det var gulligt nu när martin kommer hem att ha på sig den. Sen köpte jag vita rosor till honom. Sen åkte jag till hägernäs. Martins mamma var hemma sen åkte hon efter vi pratat ett  tag. Så var jag själv i deras lägenhet i flera timmar. Planet var försenat och så. Jag la ut rosorna i ett hjärta på hans säng och ett brev i mitten. Så när dom kom gömde jag mig bakom hans rum. Så kom han in och sa "haha har du kört hotell stil" Jag trodde han sa till mig och jag hoppade fram och kramade honom. Då sa han "jaha va det du :D jag trodde det var mamma" så stod vi och kramades hur länge som helst. Han var jätte brun och snygg. Jag har fått en tröja en jätte bra hår grej till slitet hår efter som jag tjatar så mycket över mitt, och en sjal. Men snart ska jag få nått mer :) Han säger att jag kommer bli glad.

Nu önskar jag er alla en riktig god... Natt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: