2007-08-14
 18:51:48

Myyys

Hejjjjjjsan.

Snart är sommarlovet slut :( Nästa torsdag. Fyfan va pestigt. Jag vill inte! Martin börjar den här torsdagen. Men han börjar iallafall i gymnasiumet, Nya skola, nya kompisar, nya lärare och allt. Gud så mycket roligare.

Snart är min födelsedag här. 29 Augusti. Jag har bara önskat mig en Zap mp3 av martin (hans idé och nu vill jag verkligen ha den) ! Och av mamma och pappa en plattång, tänkte lite på en rakpermanentning, Men jag vågar inte hålla på med massa kemikalier och slita på håret. Alltså så vågar jag inte prova. Och annars har jag ingen aning om vad jag vill ha, som vanligt!

I söndags åkte martin och jag hem till honom. Vi hämtade snabbt pengar hos honom och tog typ nästa tåg till täby. Inte köpte vi något men vi kollade runt. Han skulle kolla efter skor. Men vi hittade inget. Eller jo, vi köpet en bh till mig. Senare så åkte vi hem, jag satt vid hans data i två timmar och spelade spel haha. Han satt och målade en jätte fin tiger i akryl eller vd det nu heter.. Han har fått ganska mycket målar saker i present för att han gillar att måla. Riktigt duktig :) Han en tiger för att han ville måla någonting och för att min mamma gillar tigrar. Vi tog en paus och han gjrode mackor till oss. Senare skulel vi äta middag och gick ner till pizzerian och handlade en pizza. Mozarella blev det för att det är våran favorit. Till pizzan såg vi på fear factory, När jag var inne på min andra bit så skulel dom äta överkörda djurs inälvor. Maten blev inte lika god då :( Sen resten av kvällen gjorde vi annat.. Myyyss..

På måndags morgon gav vi oss av till täby efter ett nytt försök att hitta skor. Då hittade Martin ett par Fred Perry skor som han köpte. Jag hittade några jag ville ha som det bara fanns ett par i min storlek kvar, hade inga pengar och undrade om dom kunde lägga undan till fredagen. Men icke. Så vi gömde dom bakom massa skolådor.. Hoppas dom är kvar. För jag har det väldigt svårt att hitta skor. Vi mötte också frida och johan (Martins syster och hennes blivande man) dom gratulerade oss för förlovningen sen gick vi vidare efter en stund. Vi åkte senare till mig. På natten såg martin ifrån mitt fönster att et var jätte fin stjärnhimmel. Så vi tog filtar, täcke och kuddar. Så gick vi ut på trampolinen och låg ett bra tag och tittade. Vi såg minst 10 stjärnfall. Det var så hiiiimla mysigt. Vi funderade på att sova där men det var lite kyligt.

Imorse vaknade jag tidigt avatt martin var vaken. Han ville gå upp men inte jag. Så jag låg kvar typ en timma senare kom han upp igen och ville få upp mig. Så jag fick gå upp. Och han berättade hur söt jag var när jag vaknade haha.. Jag hade inte värsta bra morgonhumör då jag inte hittade någon god frukost. Bara äckligt fullkorns bröd. Men martin och jag stekte pittipanna. Sen skulle martin och jag duscha. Det fanns inge balsam så det blev jag också sur över. Martin gick ur duschen innan mig. och jag satte mig ner för jämt när jag duschar blir jag yr.Brist på järn. Så öppnade johan dörren.. Typiskt.. TUR att martin hade hade kläder på sig och jag satt med ryggen vänd emot.. Annars hade jag nog dödat Johan :) Sen gick vi ut och johan ville ha hjälp med sin lilla ramp. Så martin fick sätta igång och bygga en ny grind ( stavas det så ? ). Jag satt och läste tidningen och försökte underhålla mig. Sen ville jag klippa gräset så det gjorde jag. Jag fick kasta bort alla små flisor och spikar han hade kastat runt. Sen krattade jag och så. Sen åt vi. Inte mycket mer har hänt. 

Martin jag och johan hade tänkt oss att sova på trampolinen inatt och ställa tvn i oden och kolla. Men jag vet inte om jag vill bli myggbiten. Vi får väl se hur det blir.

God byyye



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: