2007-08-30
 18:59:16

Listdrogad

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
- Hur ska jag komma ihåg det...
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
- 900:-
3. Vilket ord rimmar på "test"?
- fest,mest, flest
4. Favoritplanet?
- Jorden
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
- Pappa
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
- ingenalls..
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
- Bh tshirt och munktröja
8. Sätter du etiketter på dig själv?
- wuut?
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
-  Har inga på mig
10. Ett ljust eller mörkt rum?
-  Sover jag ska det iallafall vara mörkt!
11. Vad gjorde du vid midnatt?
- Prata med martin
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
- "Saknar dig med älskling. Men imorgon ses vi. Puss"
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
- Vettefan.
14. Vilket uttryck använder du mest?
- Ba
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
-  Min pojke.
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
- Min hund.
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
- Ingen
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
- Vi lever på 2000 talet...
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
 - Ingen spec faktiskt
20. Din värsta fiende?
- Det vill du allt veta va..
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
- ingen.
22. Vad var det senaste du sa till någon?
 - "Puss"
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
- En miljon dollar.
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
- nej
25. Senaste låten du lyssnade på?
- Nån på pa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: