2007-08-22
 13:04:47

I would never find another lover..

Hejsan!

Igår natt drömde jag värsta långa mardrömmen, jag hatar verkligen att drömma. Man försvinner bara ifrån verkligheten och alla blir så konstiga. Men iallafall. Jag kommer inte ihåg precis allt. Men en sak var att jag såg en skuggig helt svart tjej. Hon sprang fram till en gunga och gungade. Sen kom en helvit suddig tjej och gjorde samma sak. Stämmningen var jätte läskigt, det var mörkt, suddigt, knäpptyst. När jag vaknade var jag nästan i tårar. Jag försökte väcka martin lite men han sov men ändå vände han sig om och la armen runt mig och jag la mig på hans bröst. Sen somnade jag och drömde inge mer.

För ngåra dagar sen färgade jag håret mörkare. Det var på gränsen till svart. Innan jag färgade hade mitt hår blekts av solen och så hade vi färgat ganska dåligt. Men jag är ganska nöjd nu!
image16 vad tycker du ?



Jag fyller år om en vecka, jag önskar mig: plattång (min andra är det glapp i) , escada magnetism (hade en liten som var öppen och trillade), en mp3, pengar. m.m  Jag är faktiskt född på en lördag, det visste jag inte!

Lördag:
Lördagsbarn får arbeta för födan. Lördagsbarn får slita hårt.
De som är födda på en lördag, har sällan tur med kärlek. De har vanligen lycka med sig i handel och penningaffärer.

Håller inte med, det är nog tvärtom för mig.

Johan martin och jag har beställt ett playstation 2. Johan betalade det, Martin och jag ska betala en kontroll och nått dyrt spel, antingen buzz, guitar hero eller eye toy.

Idag är det landskamp USA - SVERIGE. Spännande. Men pappa ska inte titta med mig och johan. Det är tråkigt. Men mamma och adde lär nog se.

Imorgon börjar skolan, fyfan! jag vill inte. Usch fy och blä! Jag har stor ångest. Tänk att komma tillbaka till spanskan. Lida sig igenom hela jävla skit lektioner. Det posetiva är bara att man träffar sina gamla kära klasskompisar. Och en annan sorlig sak är att Hasse har slutat. Mina nv betyg kommer sänkas. BU!


Hejdå! nu ska jag försöka komma på något att hitta på..


AGGIIIIIIE

MISS YOU SARIIIIIZZZ! see you tomorrow om inte du får dödsångest och måste stanna hemma. <3



PUBLICERAT: 2007-08-22, 15:11:46 | URL: http://www.agneswahlgren.blogg.se
Emilia

Va fint de blev :)



PUBLICERAT: 2007-09-29, 11:06:20 | URL: http://sofuckinggorgeous.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: