2007-08-30
 12:36:18

Födelsedagsbarn.

Nyss hänt

- Var hemma på mån, förkyld. Klassen skulle till solbrännan och det regnade ( ville inte bli mer sjuk)
- Var hemma på tis, skulle till doktorn. Tog blodprov för min epelepsi medicin.
- Hemma på ons. Aktivitetsdag i skolan.
- Födelsedag på onsdag! Fick: En kanin, Platttång, Parfym (escada,magnetism) , 1000 kr, presentkort, nesisär, smink och en mp3! Nej skoja. Fick ingen kanin :D hahah

Idag var jag i skolan. Först hade vi spanska (tråkigaste ämnet i skolan) USCH FY OCH BLÄ. Sen hade vi SO. Vi fick böcker och så. Vi hade lektion i två timmar. Sen fick vi sluta. För vi skulel inte ha någon NV eller MA. Så det var superskönt.

Klockan fyra ska jag ner till f&s. Min mamma jobbar där.. Men jag ska börja styrketräna! Go sara! Det är ju inte värsta nödvändigt men det är viktigt att vara nyttig och göra något. Så jag kan hålla min vikt som bara går upp. Fast jag är inte fet för den delen! Martin Anna och mamma ska vara med. Hur ska jag klara en timma? jag har tränat förut typ 4 ggr men jag har bara klarat max typ en halvtimma då. Haha..


Nämn något som gjorde dig glad igår: Min födelsedag!
Vad gjorde du kl 08 imorse? vaknade typ.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Gick in på datan.
Det sista du sa högt? "Typ allting."
Det senaste någon sa till dig: "Jaha med privatekonomi eller vadå?"
Vad har du druckit idag? Vatten och Juice.
Vad var det senaste du åt? Choklad :)
Vad var det senaste du köpte? Dove, bus.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun,
Vad är det för väder hos dig nu? Molnigt
Godaste glassmaken? Olika..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Japp, för jag har ju varit med om det.
Sover du tungt? Olika, om jag är trött så ja.
Drömmer du mardrömmar? Ja ganska ofta.
Trivs du med ditt jobb? Jag går i Skolan..
Favoritklädsel? Jeans.
Favoritlåt just nu? Ingen aning..
Vad ser du om du tittar till höger? en garderob.
Vad gör dig glad just nu? Vet inte!
Vad ska du göra härnäst? Kanske äta mer choklad.
Höger eller vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Trött!
Favoritgodis? Vet inte vad dom kallas :(
Kläder just nu? Jeans och tröja
Sommarplaner? Jodå.
Hur många kuddar sover du med? Har fyra i sängen.
Spelar du något instrument? Nej blä.
Morgon eller nattmänniska? Inget av dom. Dag människa ?
Vad är viktigast för dig? Min familj, Martin och mina vänner. KÄRLEK!
Är du kittlig? Japp! Och ingen får kittla mig fr då blir jag väldigt arg.
Snarkar du? Jag gjorde det när jag var mindre. Men jag har opererat bort min polyper.
Stjärntecken? Jungfru.
Äckligaste insekten? Myggor
Stökigt eller välstädat? välstädat vill jag ha...
Längtar du mest efter just nu? Martin


Jobb (1p) - Nej
Visitkort (1p) - Nej
Konferens (1p) - nej
Bor hos föräldrar (-2p) - Ja
Vara sambo (1p) - Nej
Vara förlovad (1p) - Ja
Vara gift (2p) - nix
Skild (3p) - Nej
Äga villa (2p) - Nej
Ha en bil (1p kombi + 1p) - Nej
Hund (1p) - Ja
Lån (1p) - nej
Gemensam ekonomi (1p) - Nej
Pensionsspara (1p) - nej
Storhandla (1p) - Ja, medmamma och pappa :D
ICA-kundkort (1p) - Neej.
Använda rabattkuponger (2p) - Ibland, men inte så ofta
Äga hushållsassistent (1p) - Nej
Äga diskmaskin (1p) -ja
Dubbelsäng (2p) -ja, större än så till och med!
Ha julgran på julen (2p) -Klart
Gråa hår (1p) - Nej
Celluliter (1p) - ,Nej
Prenumerera på morgontidning (1p) - Nej,
Lösa sudoko (1p) - Japp
Välja att inte svara i telefon (2p) - Ja det händer ibland..
Putsa fönster (1p) - Ja
Svampplockning (2p) - Nej!
Långfärdsskridskor (1p) - Nej
Parmiddag (1p) - Nej
Vinprovning (1p) - Nej
Danskurs (1p) - Nope
Partaja till gamla 70-talshits. Obs! Gäller ej om du är bög. (1p) - KLART hahah
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - Nej tack!
Däcka före 23.00 dagligen (1p) - nej
Föredra soffan hemma före krogen/puben med bästa kompisarna (1p) - Ja
Spela Bingolotto (1p) - Ibland
Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) - Nej!
Ha höftproblem (1p) - öhh nä
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) -Nä inte det.
Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p) - ja det händer...
0-15 p "INTE gammal"

16-25 p " börjar barka ditåt..."
Över 25 p "Nu är du där"

17 poäng!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: