2009-09-14
 14:11:32

True blood

Heej. Har inte bloggat på länge nu.Men jag har haft fullt upp sen förra helgen. Var och köpte målafärg då, och började måla om hallen uppe och nere. Var i princip, skola - hem - måla hela förra veckan. Så alla lister och väggar och dörrar blev målade. Blev "cappicino" Sen har vi börjat göra om andreas rum som nu blir johans rum. Nu i helgen målade vi där. Och johan och martin rev garderober och stängde ut alla möbler och ett gammalt kylskåp.
Men iallafall, eftersom jag inte hunnit vila utan bara stått och andats in massa oljer och färger i en och en halvvecka har jag inte mått så bra. Stress och deppig, ont här och där. Idag var jag hemma från skolan, martin och jag gjorde amerikanska pannkakor sen åkte han. Nu ligger jag i sängen med äpple och digestive bars och nya cosmo och kollar på de första avsnitten av trueblood. Bara sett det första, inte så bra som man förväntar sig efter alla skriverier om det. Men jag ska fortsätta kolla på andra nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: