2010-01-20
 21:50:54

Skola

Heej. Har precis kollat på handbolls em men varje gång jag går så går det bättre för sverige. Så de är lika bra att jag håller mig undan ;D . Idag har jag haft en lång jobbig skoldag men när man tagit sig igenom den är det väldigt lite kvar av veckan vilket är skönt som tusan. I måndags hade jag prov i mina två ämnen den dagen. Foto och biologi. Gick hyfsat bra men foto provet var bara g och biologin var ganska svår trots att jag hade pluggat som ett svin. Jag fick tillbaka min historia tenta som jag hade skrivit alledes för mycket på. Lite sara syndrom. Men jag trodde att jag därför skulle få VG men fick starkt MVG så de känns jätte bra! Idag så hade jag engelska tal och efteråt så visade hon att jag uppfyllt G VG och MVG kriterier och det är också kul fast jag tror att jag kommer få svagt VG i betyg där. Efter skolan åkte martin och jag t ill mig och jag har tränat och inte så mycket annat eftersom jag slutade sent idag. Och nu vill jag åka och gymma men har ingen sovmorgon imorgon :( Well well cykelställ.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: