2009-09-24
 16:29:36

Tråååk

Jaa tio dagar sen jag bloggade, kanske dags igen? Minns inte vad som har hänt. Vi har iallafall gjorde klart Johans rum, blev "duggregn" och en logga "sweet" på väggen. Riktigt ballt. Har inte haft så mycket i skolan, alla prov och tentor kommer väl på en gång snart istället.

Idag åkte jag och martin till husläkarna här i berga. Mamma hade bokat en tid till mig eftersom jag har haft så ont i magen. Har glömt berätta om för någon vecka sedan, hade sjukt ont i diafragma, så att jag knappt kunde stå, det var sjukt obehagligt. Men imorse åkte vi iallafall dit. Fick vänta typ en halvtimma och precis när martin gått in på toa blev jag uppropad. Fick en jätte trevlig läkare. Som frågade massa frågor. Var sjukt svårt att hålla reda på alla datum och allt när jag haft ont. Sen klämde hon på magen och sen skrev hon ut massa prover jag skulle ta. Ska åka in imorgon bitti eller början på nästa vecka och göra det. Sen åkte vi till skolan. Jag struntade i  att gå på lektionen eftersom det bara var en halvtimma kvar. Sen kom alla och vi gick och åt. Sen hade vi matte prov. Jaaaa de gick väl ganska bra. Kommer nog iallafall få G. och jag satsar ju inte på högre i Matte B. Sen hade vi so och sen slutade vi och jag åkte hem med martin.

Har panik över alla utgifter denna månad, gå på revy obscen, äta middag med klassen, mobilräkning, klippa håret, doppresent, skor(?) eeeehehehe nej nu ska jag göra något annat.. bye



Idag fyller min storebror andreas 22 år . grattis!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: