2009-09-28
 17:19:12

Roligt inlägg, som vanligt!

Sitter och funderar på om min hjärna faktiskt fungerar bäst nu innan jag ätit middag eller om jagska vänta till efter maten? Alltså jag brukar faktiskt skriva uppsatser och sånt bäst typ när jag är sur och grinig och har sockerbrist. Men det tröga är bara att börja. Ska göra en historia uppsats om första världskriget och dessutom skriva den genom en viss historia syn. jiihuuu! Gu va roligt.....

Men jag har glömt att berätta att i lördags kväll hade jag super duper tråkigt. Så när markus ochanna skulle åka på lite partey tackade jag inte nej, ändå om ajg inte mådde super bra. Så jag åkte till hägernäs där de hämtade mig sen åkte vi och hämtade mathias. Sen åkte vi till Matilda. Efter nån timma drog vi till en kille i mörby istället. Men där stannade vi inte heller så länge. Sen när vi gick träffade vi Johan och frida :) Sen åkte vi till donken.

Ja de var min lördag.. Igår så åkte jag med familjen och handlade i täby, eller ja min lillebror handlade. Sen handlade vi i arninge. Och sen åkte vi hem. Gick och la mig och somnade på soffan sen kom martin =) så åt vi och kollade lite på tv sen åkte vi och städade. och det var min super glamourösa roliga helg !

Idag skjusade martin mig till skolan. För han skulle hem och plugga efteråt. Vi hade fotolektion där vi redigerade bilder och sen gick vi och fotade super dåliga bilder haha. Sen hade vi lunch och sen biologi. Vi åkte till Rönningesjön där vi mätte olika djup och letade djur och mätte phvärde. Skit kuuuuuul! nej nu är jag riktigt trött och ska äta såå ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: