2009-09-29
 15:56:53

Presentationsångest

Dagen idag har vairt som en bergochdalbana. Först åkte mamma och jag till "sjukhuset" för att ta prover. Jag har blivit jätte rädd för att ta sprutor efter all min epelepsi och sånt alltså har jag inte blivit van vid det bara mer rädd. Såklart så hittade hon inget blodkärl i armvecket så hon fick byta arm. Som tur var kom det blod direkt. Usch. Sen skulle ja ta lite andra prover sen sprang jag till tåget. I skolan hade jag engelska. Fick prata med engelska läraren och hon sa att jag skulle komma till CP dagen för att träna grammatik. Känner mig väldigt "oskyldigt anklagad" då jag fick VG förra året och vi har typ lämnat in en sak so mvi skulle skriva fort på lektionen? Jaja men ska till henne imorgon och försöka bevisa att jag inte är så dålig! Jag tyckte att det var så jobbigt så att jag nästan åkte hem. För jag har sån enorm presentationsångest och dåligt självförtroende så något sånt här kan verkligen knäcka mig. Men jag gick iallafall på resten av lektionerna. Sen hämtade martin mig.

Nu ska jag duscha och sen sätta på mgi myskläder och plugga hela kvällen typ. Medans martin springer runt och fotar allt med sitt nya objektiv. Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: