2009-09-30
 18:31:14

lastdayinseptember

Hej. Idag åkte martin och jag till skolan vid 10, jag orkade inte gå på historian. Pinsamt nog mötte jag upp historialäraren när jag kom in, haha men de gick bra. Vi hade svenska, ganska slapp lektion. Fick tillbaka krönikorna, VG..blää. Men orkar inte bry mig. Sen hade vi matte, fick tillbaka provet. VG =) de kändes bra! Sen hade vi lunch och sen Naturkunskap. Tråkig lång lektion men som tur var gick brandalarmet så man fick missa lite. Sen slutade vi men jag skulle ju prata med engelska läraren så jag fick vänta en halvtimma. Men samtalet gick super bra och hon förstod mig precis, snäll som hon är. Så de gick fort sen åkte jag till hägernäs med anna och markus.  Jag skulle göra klart min historia uppsats där men filen gick inte att öppna, så vi åkte till mig istället. Nu sitter jag här och försöker sakta börja göra klart uppsatsen men det går väldigt trögt. Martin är ute i kylan och tvättar bilen..

Vad heter ni? Sara & martin
Hur träffades ni? Genom MSN typ.. (lång historia)
Hur länge har ni varit tillsammans? Snart 3 år!
Är ni förlovade? Yesss
Bor ni ihop? Nej
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Bara martin
Isåfall, vem kör bäst? Antaligen Martin?
Kommer du ihåg er första kyss? Ja
Vem sa "Jag älskar dig" först? Martin
Vem är äldst? Martin
Vilka stjärntecken är ni? Jag är Jungfru Martin är Kräfta
Vem fyller först på året? Martin
Vem är längst? Martin
Vem sjunger bäst? Båda sjunger typ lika illa haha
Håller ni i handen på stan? Oftast
Kände ni varann innan ni blev ihop? Vi hade pratat i typ 2,5 år innan, så ja
Vad har ni gemensamt? Väldigt mycket
Blev du kär i första ögonkastet? Ja de blev jag nog
Har ni någon speciell låt? The Promise
Har ni några "fri kort"? ???
Har ni stora framtidsplaner? Ja de tycker jag :)
Har ni gråtit i varandras armar? Klart vi har
Har ni varit utomlands tillammans? Danmark, Spanien, Grekland
Vilket är ert bästa minne? Mitt är iallafall förlovningen i solnedgången i danmark :)
Vem lagar bäst mat? Tillsammans är vi bäst, men det blir nog Martin
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Kollar på tv
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Japp
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Njaa, Åkersberga - Sollentuna
Blir du lätt svartsjuk? Ja men det betyder inte att jag inte litar på honom
Brukar ni bråka? Ja, alla par bråkar
Ringer eller SMS:ar ni mest? Sms tror jag
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Allt!
Brukar nån av er prata i sömnen? Ja här om natten sa han "det kostar 49 kr metern" i sömnen haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: