2009-09-04
 17:59:13

idag och lite bilder..

Heeej. Vaknade imorse och mådde dåligt, men gick upp efter en timma och valde ändå att åka till nästa lektion som var. Men efter en stund började jag må dåligt igen, så jag struntade i hela skoldagen istället. Hela dagen har jag varit riktigt riktigt illamående, så att jag verkligen velat spy, men jag kan ju inte de. Enda gången jag varit ledsen över min förmåga haha. Jag har inte gjort någonting idag, typ spelat farmville haha, gått ut med hundarna och städat mitt rum. Jag har sjukt tråkigt och inget liv idag eftersom martin jobbar, de ska han göra nästa helg också :( Men nu ska jag ladda upp lite bilder om det funkar. Väldigt onödiga, men har ju så mycket text och inge bilder i bloggen..

Martin tvättar som vanligt sin bil...

Adam och shaggy

Linnea och markusen

Avslutar självklart med en tjockisbild på osminkade moi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: