2009-11-15
 18:04:53

vaccin

Hejhej. Nu var det länge sen IGEN. Men dagarna blir ju bara kortare, då hinner man ju inte.  typ? Jag har iallafall tagit svinisvaccinet, och blev hemma dagen därpå, fick feber och så. Inte så kul. Men nu hoppas jag bli immun innan alla smittas. För mådde jag sådär dåligt av liiite influensa då vet jag inte hur dåligt jag kommer må av riktiga. Plus att martin och anna är i riskzonen och anna kanske inte ska ta vaccinet så det är ju schyst för deras skull att ta den.

Men jaja va rolig blogg jag har.. naaaaaat! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om jag inte ska klaga på hur deprimerad jag är nu i vintermörkret. Haha. Meeeen good things är att veckorna går faktiskt sjukt fort och snart är det december och det är en fin månad. 

Snart ska jag bänka mig framför tvn och se gossip girl och sen åka och städa. Woho. Juste, har fått ett till "jobb" martin och jag ska slå in 150 paket och vi har bara typ 30 kvar! Yesssssss. Dem pengarna ska vi spara.  

Och imorgon börjar en ny hel skolvecka, mindre roligt. Ska simma på idrotten,  min största rädsla för det känns som jag kommer få en riktig rutten tid :|. Och jag kommer dränka den jag ska "livrädda" haha. Sen ska jag ha matte prov. Känns som jag fattar men sen när jag kollar i facit gör jag typ alltid fel, hur lyckas jag? aja, nu ska jag nog sluta gnälla och gå härifrån..

Pusss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: