2009-11-08
 12:46:49

Trött på och längtar till...

gaaaaaaah jag är så trött på dubbelmoral, kompisar, folk som försöker kryma en utan att märka det, snygga tjejer som skriver till martin, skolan, lektioner, kallt väder, åka kommunalt i en timma hem efter skolan, att vi ska få ett stort hus på vår tomt, byggarbetare som börjar halv 7, vara tvungen att gå ut med hundarna, abonnemangsbyte, uppsägningstid, mobiler, min mulliga kropp, alltså mitt dåliga självförtroende, alla krav, personer som träffas på en lördag kväll utan att fråga om man vill vara med, personer som springer iväg så att man inte ska hinna med tex till lunchen, falskhet

Jag funderar att byta namn på bloggen, typ klagomuren eller typ varningläsej haha. Men jag antar att jag försöker genom de här ge en hint till vissa att sluta vara så jävla oschysta. Snälla ge mig ett halft års utomlandsresa till något varmt land. Mörkret och kylan gör mig inte ett dugg gladare.

Iallafall så har martin jobbat i helgen men han var här i fredags och vi kollade på idol och den dära nya superspännande serien. och så hade vi jätte mysigt med familjen och åt gott. Sen gick han upp tidigt på lördag morgonen och åkte och jobbade. Själv så åkte jag och handlade som vanligt på lördagar med familjen. Handlade farsdags presenter mat och hämtade en plasma tv hos min morbror. Väldigt stor men vi får se om vi ska behålla den. Sen spelade jag wii och åt middag bestående av mcdonalds mat. Sen kollade vi på en superdålig film, johan falk eller vad den heter.

Idag är det farsdag och johan och jag gick upp och gav han kalsonger trisslotter och ett kort. Nu har jag inte gjort något. Ska klä på mig och städa mitt rum, kanske läsa engelska boken och så.

Ser fram emot: Advent, lussebullar, julbak, julmust, tända ljus, pepparkakor, julsånger, julprogram, mysteriet på greveholm, julafton, nyår, jullov, klara halva årkurs två, få åse som handledare, boka sommarens utomlandsresa, ny mobil, julklappar, lediga dagar, lucia, snö, julpynt


Det här är nostalgi för mig!


AnnaG

Hoppas allt blir bättre snart <3


AnnaG

Och jag gillar att läsa din blogg så byt inte namn! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: