2009-11-03
 17:01:02

november

Heej, nu är det jätte lång tid sen jag bloggade sist. Men ingen klagar haha. Ja vad har hänt sen sist? Minns ju inte, kommer sällan ihåg vad som hänt, beror nog på stress. Iallafll har det ju varit höstlov. Helgen innan det så var jag på middag hos johanna med alla tjejerna (Magnus är inräcknad) och det var supermysigt. Efter det gick vi till Jennys kusins fest. Kände mig inte så taggad och kände ingen så det var inte så roligt. Men sen gick jag linnea anna och magnus till linneas stuga och kollade på film. Såklart somnade jag mitt i den men de gjorde inget :) Dagen efter skrev jag klart min sam tenta som jag blev väldigt nöjd med. På måndagen åkte vi till borlänge där vi var tills i söndag. Vi handlade, gick promenader, kollade på massa filmer, bowlade och så där uppe (: höstmys helt enkelt. Funderade på lördagen att åka hem och gå på halloweenfest men det var massa strul så vi stannade. I måndags var de jobbigt att gå upp men de gjrode jag och fick skjus av martin. Hade fotolektion och sen hade vi biologi lektion. Efteråt åkte jag hem till martin och tog de lugnt, pluggade lite matte. Idag så var jag hemma halva dagen pga ont i magen men gick på matten och hade matte prov som gick bra. Sen hade vi svenska , fick tillbaka prov, vg :) Nu ska jag äta!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: