2009-11-04
 19:34:46

icecold

Heeej. Gud vad jag fryser. Det är svinkallt ute, i skolan och hemma, till och med hos martin. Vad beror det på om man är extra mycket mer kall än andra? Alltså resten av min familj tycker att det är varm i vårat hus :S Jag försöker intala mig när jag står och väntar på bussen att det är bra att frysa, men är det de? ööhh... Jag har nog blivit för bortskämd med att åka bil till och från skolan varje dag... Heh... Men igår var ju martin hos sin far och idag hos sin mor. Så jag har åkt kommunalt och jag lider verkligen, tar typ en timma att åka hem, hela dagen går ju bort. Plus att det är otrevligt att trängas och vänta på tåg och buss. Suck vad jag klagar. Det är skönt att gnälla ut allt här så man slipper göra det sen.

Imorse så vaknade jag av att det lät som att nån höll på att banka och slå typ på vinden, men när jag kom ner såg jag att det var en stor grävmaskin som försökte komma in mellan pelarna. haha. Så nu står det bilar slangar rör och allt vad det är på vår tomt och alla träd är borta typ. Man ser allt som händer utanför och alla kan nu se vårt hus tydligt. Alltså dem har börjat att bygga hus på vår tomt. Fast nu gräver dem bara... Jajaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Har typ inge plugg nu alls, det är därför jag har tid att blogga.. Väldigt uttråkad. Vad ska jag göra liksom? Haha, inget liv.. Typ spela farmville. Fast jag har tröttnat på skiten... Jaja nu orkar jag inte blogga mer.


Det känns som att det är såhär kallt..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: