2009-11-18
 17:11:48

samsung jet

ASSÅÅ ÅÅH dra åt skogen med bloggen. Skrev jätte långt inlägg det var bara ett litet stycke kvar. Orkar inte. Haha jaja nu försöker jag kortfattat igen.

hej alla mina jätte super många läsare. Jag orkar itne babbla på om vad jag har gjort men jag kan berätta att jag har gjort simningen som jag gått och oroat mig över jätte länge. Eftersom jag klarat vg delen så gjorde jag mvg delen och där skulle man simma fyra längder fri sim, två längder med boj och två längder med människa i boj. Man skulle ha under 5 min för mvg delen. Men jag fick 5.55 men tydligen så var under 6 jätte bra men jag kommer göra om i vår.

Sen så har jag gjort matte prov idag, g delen, gick jätte bra. vg/Mvg delen är imorgon. Vi har haft det väldigt lugnt i skolan sen höstlovet men idag kom allt! Matte prov imorgon, engelska glosor på fredag.  Natur prov + historia prov nästa vecka. Veckan efter det Sv prov + engelska bok utläst. Veckan efter det är det tenta på historia. Sen har ju klimat rollspel veckan efter det.

Inte nog för att man blir deprimerad över mörkret nu ska man bli deprimerad över hur mycket skolarbete man har att göra. Jaja det hela är förhoppningsvis över om 1.5 år så jag ska inte klaga egentligen.

Annars har jag fått ny mobil då jag skaffar mig tele2. Men det kändes inte lika kul som annars, efterom jag redan kollat igenom pappas och martins och dem har samma. Men det känns allmänt som matriella ting spelar mindre roll för mig nu. Blir liksom inte lika glad. Kanske hamnar om mognad?





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: