2009-11-23
 21:14:45

Biologi

Äh, jag vet aldrig hur jag ska börja ett blogg inlägg, typ hej. hejhej, hallååå haha. Nej det låter bara as löjligt allihop. Jaja, nu börjar jag svamla iväg om annat.
Idag gick jag upp när det var helt kolmörkt, ville ligga kvar under varma täcket. Men man har inte så mycket val. Så jag gick och smög runt. Usch jag tycker det är väldigt läskigt för jag får för mig att höra allt möjligt, känns ju som att det är natt när jag inte får tända så mycket lampor och ska vara så tyst som möjligt.
Kom till skolan och hade foto lektion, väldigt onödig som typ alla andra lektioner vi haft i den kursen. Men iallafall så lekte vi lite i fotostudion men det vart väldigt amatörmässigt haha. Sen åt jag lunch med anna och linnea. Efter det letade jag efter någon jag kunde prata med om att byta min biologi lektion. För jag känner att det kursen är alledes för tråkig och jag kommer inte klara bra betyg, så jag vill ta bort den och välja typ små företagande nästan termin. Inkan min mentor sa att det var generellt inte möjligt men att hon skulle prata med rektorn. Om jag inte får byta tycker jag det är skit dåligt för den enda tiden jag slösat är min egna varje måndag och det är bara jag som får lida för det. Vi har ju itne ens haft en enda tenta eller prov i den kursen plus att läraren varit borta halva. Iallaflal så gick jag på biologi lektionen och vi hade genomgång på saker jag inte förstod något av.
Efter två och en halv timma slutade vi och då hämtade martin mig. Här har jag pluggat duschat ätit och så. Nu ska jag plugga mer och sen kolla på tv. Imorgon bitti ska jag på gastropi. Jag är jätte nervös men som med allt annat går det säkert fort och bra (hoppas jag)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: