2009-01-01
 14:59:29

Året som var.

Idag är starten på ett helt nytt år. 2008 har varit ett väldigt lärorikt år. Vissa dagar har varit sämre, vissa underbara. Som varje år innehåller.

Skillnaden på 2008 är att jag slutade nian, började gymnasiet. Jag åkte utomlands och flög flygplan som jag inte gjort sen jag var typ 5. Borta i tre veckor i Spanien. Det är nog det bästa som hänt på flera år.

2008 har jag lärt mig vad riktigt vänner är. Jag har lärt mig  vad vänner betyder. Jag har lärt mig hur mycket jag behöver dem.

2008 har jag lärt mig mycket mer i skolan än jag gjort på länge. Gymnasiet har givit mig bättre resultat än vad jag vågat drömma om.

2008 har givit mig en utomlandsresa jag inte heller skulle trott blivit av. Och den blev det bästa jag varit med om på länge.

2008 har bevisat att mer att martin och jag är menade för varandra.

2008 har givit mig mer närvaro i skolan än någonsin.

2008 har lärt mig mycket.

2008 har visat att jag älskade 9A och att jag tyckte om solskiftet

Sammanfattning:
- Jag var på gotland med gamla klassen.
- Jag var i spanien tre veckor.
- Martin och jag firade 1 år förlovade, 2 år tillsammans
- Jag började gymnasiet
- Jag fick en ny helt annorlunda klass som jag verkligen trivs i
- Jag fick nya vänner
- Jag förlorade inte vänner, men kanske vänskapen försvagades (?)
- Jag hade en sjukt rolig sommar i trästa
- Träffade martins underbara kusiner från trästa. Vi hade jätte roligt vi och anna och markus
- Jag var på frida och johans bröllop, och johan och camillas. Båda jätte roliga
- Min lillebror blev stor
- Jag för första gången hatade skolmaten på riktigt
- Jag målade om mitt rum med martin och johans rum
- Jag fyllde 16

- Jag kände mig otroligt orättvist behandlad av en vän ändå fast jag inte gjorde något. Rättare sagt av två

- Min gamla vän fick ett barn, första gången någon vän till mig får det
- Jag har lärt mig att jag är otroligt dålig på bowling
- Jag pajade martins digital kamera
- Jag badade i Europas största laugun
- Jag började läsa Italiano
- Jag fick en laptop
- Jag pajade min nya mobil, och fick en ny i julklapp
- Jag sålde min moped
- Jag lämnade pa och fann facebook
- Jag åkte gummiring för första gången


Kommer inte på något mer, men det finns nog massa till. Kommer nog med bilder nån dag då jag har tid.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: