2009-01-24
 14:18:40

Trevligt igår

Hej. Jag har tagit bort lösenordet men ändå måste man skriva in det? Fattar ingenting..

Igår så ringde martin och sa att jag skulle till Erica igår eftersom annas klasskompis skulle dit. Att det var flyttat. Trodde inte på det. Var säker på att det var idag. Men sen ringde jag Erica och så vare. Tur att jag fick reda på det. vet inte varför jag hade fått för mig att det var idag..

Jag vart skit stressad och hann inte köpa present. Men de gjorde inget. Vet inte om jag hinner idag. Men vi får se. Jag kom dit vid 7. Det kom fler och vi var 15 tjejer som åt middag. Det var en gammal dagis kompis där, min gamla klasskompis från 5an där och erica. Så dem va de ända jag kände till. Sen var det ganska kul, för en tjej i min parallell klass var där och vi hade inte sett varandra i skolan. Men iallafall så åt vi tacos och sen så kom flera efter det. Jag pratade mest med Sara F som jag inte pratat med sen 5an. Både vi två kände inga andra så de kändes bra haha. Men vi pratade med flera andra också såklart. Sen kom det flera som man visste vilka det var. Klockan halv 1 eller något gick vi när vi sagt grattis till erica. Gick hem så tidigt för att martin väntade hemma hos mig och jag mådde inte så bra...

Idag e det en seg lördag. Har ont i hela kroppen :S som om jag har varit i slagsmål liksom. Haha..

Nästa vecka har jag delvis
Inlämning på historia uppsats
G prov på historia
So förhör
Engelska uppsats

Italiano sketch klar?
Ska på besök på aftonbladet



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: