2009-01-06
 14:36:48

Lite hit och dit

Nu är julen utstädad hos familjen larsson. Mamma och pappa klagade på att det var stökigt och när de åkte och handlade så städade jag :) Det var verkligen dags för julgranen att flyga ut så mycket den barrade..

På nyår va vi som vanligt hos våra föredetta grannar som vi känt i över 8 år. Det var 6 vuxna och 8 barn om man räknar in mig och martin.. Det var väl okej. Vi körde lite lekar käkade och sånt. Spelade wii och buzz. Sköt raketer. Mitt nyårslöfte var att börja träna ki-box igen. Hoppas att jag håller det. Nyårslöften är ju igentligen till för att brytas ;P

Idag åker jag hem till Martin. Hans mamma fyller år imorgon. Men kommer inte åkja förens ikväll för då kommer han dit. Han är hon Adam nu.

I övermorgon börjar skolan. Panik. Usch. Nu gäller det att satsa. Slutbetyg i typ 8 ämnen eller nått. Jag siktar på mvg i de flesta. Men som sagt, inte italienska... Höhö.

Nej nu ska jag nog städa lite till och sen duscha.. eller juste. Jag har ju gjort nudlar.. Arriverderci



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: