2009-01-13
 13:24:49

Influensa.. blää.

Hej. Nu har jag inte bloggat på länge IGEN. Men jag har ju tappat intresset. Kanske för att jag inet skriver för alla. Men det känns bättre så. Undra hur många som igentligen är nyfikna på vad jag skriver? Många har ju frågat efter den. Mohaha.

Skolan började förra torsdagen. Klev upp och kände mig hur kass som helst. Martin sa att så kände jag mig när jag klev upp tidigt. Men ajg kände att jag verkligen var påväg att få feber etc. Hade jätte ont i kropp och allt va det nu kan vara. Men åkte till skolan men åkte hem efter lunch. Jätte god lunch föresten med ny kock.. Martin kom hem till mig då. Vi trodde jag ju bara var utmattad. Sen var jag också hemma på fredagen och martin hade också blivit sjuk. Han vaknade och spydde. Den dagen spydde han 7 gånger.. Konstigt, jag som hade fått influensan, och han spydde.  På lördagen vaknade jag med 39 graders feber hatar att ha så högt. Har i vanliga fall 36 på morgonen. Var väldigt upprörd den kvällen. För jag ville hem till martin där hans mamma hade födelsedags kalas och jag ville träffa dem som skulle dit. Bl.a martins kusin och martins systers mans syster sofia haha. Men iallafall så var jag okcså sjuk på söndagen hade feber. Och var hemma igår också. Mådde as dåligt. Idag skippade jag första lektionen då jag behövde vila. Åkte dit till matten. Satt bara och hosta. Åt och sen åkte jag hem igen. Fattade inte att jag ens åkte dit. Hade lite feber imrose också.  

Så från torsdag har jag känt mig som en gamling som inte kunant röra mig. Tålde ingen när kontakt och fick hasa mig ner för trappen. Hostar gör jag också. vill aldrig ta slut. Så jag kan inte somna på kvällarna. Buhu. Men nu börjar det gå över. Förhoppningsvis. Men man kan ju känna sig trött veckor efter man haft influensan.

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Igentligen skriva svenska uppsats. Men orka.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: