2009-01-22
 09:51:03

Hemma

Idag är jag hemma från skolan. Låg vaken till 12 för att jag väntade på martins samtal. Han och markus var och tog modellbilder till kingsize. Tydligen helt galna bilder. Vi får se. Vet inte när de kommer ut. Efter det tgo de lång tid att somna. Så när jag vaknade så orkade jag helt enkelt inte gå upp och var illamående.  TÄnker idag stanna hemma och göra historia uppsatsen jag inte ens börjat på.

Saknar skolan nu när man är hemma. Är mycket roligare där än va man igentligen tror. Tycker faktiskt det är riktigt kul. Iallafall med mina vänner. Malin Josefin Johanna Camilla Rebecka Olivia!  

Vi har ju fått ny kock. Jätte god mat igår. Inte igår, då vare fisk. Men annars. Han jobbade ju på grill.

Aja nu ska jag inte skriva mer.. Bara på min historia uppsats.. Önska mig lycka till. Vet inte vart jag ska starta.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: