2008-09-06
 22:32:07

Bowling

hejhej. Kom hem för typ 10 min sen. Var ju på bowling med Martin JOhanna Rebecka Mathias och Malin. Jag var jätte dålig i början men efter vi spelat i en halvtimam så gick det bättre men jag kom näst sist haha. Men det var jätte kul. Har inte spelat på över 2 år.. Ska nog göra om det snart igen :) Men jag fick en dejavo mitt i allt och det sög men det gick över efter typ 10 min. Efter så gick vi och köpte godis sen var mathias tvungen att gå för han skulle till sina kompisar hade han lovat och johanna hade sin pojkvän hemma som väntade. Så vi kunde inte hitta på nått tråkigt nog. Men det får bli nån annan gång då vi kan vara längre :) Det var iallafall kul! Nu ska jag och martin kolla på tv och mysa


Spiderchick

jag ska med myysa med min lover =)



PUBLICERAT: 2008-09-07, 14:57:45 | URL: http://spiderchick.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: