2008-02-08
 22:55:48

8 Februari

hej. Nu ligger jag i min säng med martins nyalaptop.

I skolan dag så gjorde vi inte så mycket. Vi slutade halv 12 som vi gör på fredagar. Så vi 7 tjejer gick hem till Agnes som vanligt (stackare) och så tittade vi på Tenicios D eller hur det stavas.. Hatar skådespelaren men den var OK. Efter hämtade jag lillebror och vi åkte hem. Sen när jag kom hem så kollade jag buss oc skulle gå och plötsligt stod agnes i dörren.. Jag hade glömt att hon skulle komma så hon kom just i tid. Hon skulle låna Guitar hero för hon skulle vara ensam hemma ikväll. Men sen så åkte jag hem till Martin och fick se hans modell bilder och Markus. JÄTTE SÖTA :) kommer nog snart in på amodel.se Sen gick vi och käkade på donken. Senare väntade vi på hans mamma så kom hon hem med hans dator och vi åkte hem till mig. Här har vi inte gjort så mycket han har mest hållt¨på med datorn (såklart) och jag har varit skit tråkig och kollat på bajs letsdance. Låtarna förstör allt.

Mamma och pappa har bröllopsdag idag, 16 år. Och imorgon fyller mamma år. Så martin och jag har målat en jävligt komisk målning ;) kanske tar kort på den sen ?

Måste påpeka att det är väldigt hrligt att ligga i sängen  och blogga på en laptop. Jag skulle nog blogga väldigt ofta om jag hade en. Men det lär dröja tills jag har råd.... Sommar jobb tack..

Nu ska vi se nån romantisk komedi ;) Ha en trevlig kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: