2007-10-11
 20:07:29

HEJ!

SENASTE:
Kompis du träffade:
dom i skolan
Personen du pratatade I telefon med: Martin
Du fick SMS av: Martin
Du kramade: Martin

IDAG:
Är det:
Torsdag
Kläder: Svart jeans, vit tshirt och martins gamla mörby tröja
Är bättre än igår: Absolut inte!

IMORGON
Är det:
Fredag
Planer: Att mysa med martin
Någonting tråkigt som händer imorgon: Skola

FAVORIT:
Nummer:
7
Färg: Har ingen favorit
Årstid: Alla är bra på sitt sätt.

FRÅGOR OCH SVAR
Det första du gjorde I morse?
Vaknade
Vad åt du sist'? Chips
Vad irreterar du dig på? folk som säger att man mördar om man gör abort och när sverige angagerar sig i ett mord på en kille istället på tex dom fattiga barnen i Afrika.
Tror du på distansförållanden? Ja, min syrra har en kille som bor på andra sidan stan och dom har varit tillsammans i över tre år.
Vem tänker du på just nu?
Martin<3 som alltid
Tror du att personen tänker på dig med? Han har nog itne tid, plugg.
Vart reste du sist? Danmark
Vad gjorde du igår kväll? mös med min älskling
Liknar du din mamma eller pappa? Båda på oilka sett
Ler du ofta? Det beror väl på vart jag befinner mig.
Välj en: kärlek, skönhet, kreativitet! Kärlek.
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna'? Ja!
I vems säng sov du i igår natt? Min
Vilken färg har din tröja? Blå
Saknar du någon? Jaa :(

SORG:
Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut?
Japp..
Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja..
Gråter du när du skadar dig? Det beror ju på hur ont det gör men för det oftast så gör jag inte det

LYCKA:
Är du en glad person?
Oftast så ja :)
Vad gör dig glad? Martin, värme, kompisar, kärlek, mys, ledigt ifrån skolarbete, komplimanger och min familj (ibland..)
Önskar du att du var lyckligare? Ja jag kan nog vara mer lycklig än va jag är nu. Men jag kan inte påstå att jag inte är lycklig, för det är jag
Är lycka överskattat? Eh, nej.
Kan musik göra dig glad? Ja dt kan de.

KÄRLEK:
Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig''?
ja oja
Har du någonsin sagt ''Jag älskar dig''? nej "daaaaaah"
Har du en flick/pojkvän? Ja <3
Är du nöjd med det? Stort JAAAAAA
Har du varit otrogen någon gång? Gills det att man pussade två andra killar typ 20 ggr då man var typ 12 år och man fortfarande hade en annan kille?

HAT:
Vem hatar du verkligen?
Många
Har du någonsin gjort en hat-lista? Nej men skönt skulle det nog vara
Är du en mobbare? Ja men inte inför personen jag mobbar.

NUVARANDE:
Nuvarande humör?
Trött
Nuvarande frisyr? uppsatt i en "bulle"

RELATIONER:
Vad ser du hos en partner?
 Charm, snäll osv
Till vem sa du jag älskar dig senast? Martin
Känner du att du älskar dina närmaste vänner? Ja jag tycker om allihopa men jag älskar inte alla, men några av dom :)
Har du haft ett förhållande som varat i över ett år? Ja nu är det ett år och en dag:)
Älskar du båda dina föräldrar? JA!!!
Hur länge har du känt din bästa vän?
10 år tror jag...
Anser du att man kan ha samma relation med ett husdjur som en vän? Hm, man kan inte få samma sorts respons i form av ordutbyte, men, ja, det tror jag kanske :S
Har du varit i fler än fem förhållanden de senaste två åren? nopp
Vilken relation har du till dina klasskamrater ? Vi är en bra sammananhållen klass
Anser du att det är fel med kärleksrelationer på jobbet? Nej, why should it?
Läppar eller ögon? Ögon för att se, läppar för att känna.
Kramar eller kyssar? Med pojken: båda. Men med kompisar räcker kramar
Kortare eller längre? Jag är kortare
Snygg mage eller snygga armar? Båda (A)

HAR DU NÅGONSIN
Kysst en främling?
Japp
Druckit bubblor? champange? Jepp
Tappat bort glasögon/linser? Andvänder inte det
Brutit ett ben? Nej, tur det
Röntgats? Noo
Krossat någons hjärta? Tror det
fått ditt hjärta krossat av någon? Nja. men inte helt och hållet
Nobbat någon (som haft känslor för dig)? Ja..
gråtit när någon dött? Jaa :(

KLÄDER
Äger du ett plagg från en second hand-butik?
Neej
Hur många par skor använder du regelbundet? två
Har du sparat i över två månader för att ha råd att köpa ett klädesplagg? haha, nee
Tycker dina vänner att du köper mycket kläder? Ja, men dom har iaf råd.
Skulle du kunna tänka dig att jobba på H&M? Ja!
Har du någon gång burit en folkdräkt? Näe
Har du någon gång slängt ett plagg efter att endast ha använt det en gång? Inte slängt, men glömt
Anser du att en persons klädstil säger mycket om personen? Visst säger det lite om personen..

PERSONER
Vad tycker du egentligen om kungen?
Inget bra!
Tycker du att prinsessan Madeleine är snygg? Vacker är hon, söt också.
Vem vill du se som julvärd julen 2008? Arne
Vem är den bästa läraren du någonsin haft? Jag har tre favoriter, Lise i låg/mellanstadiet, caroline min nuvarande SO SV och ENG lärare och min förra NV/MA lärare Hasse.
Vilka är dina förebilder? Eva Longoria



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: