2007-10-15
 19:50:44

HATAR LISTOR MEN SKITSAMMA!

Hur svarar du i hemtelefonen? Hej det är Sara
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hej älskling
Ringer det mycket till dig? Ja
Ringer du mycket? Ja
Vem ringde du senast? Martin
Hur mycket pengar har du? 700 i plånboken iallafall.
Senast kramat och när? minns jag inte.. har kramat många idag
Antal timmar sömn inatt? Typ 8
Sov du ensam? Nej :) Martin var med <3
Vem sov du hos senast? Martin
Vem sov hos dig senast? Martin
Vem vet mest om dig? Jag och Martin (Han vet nog typ allt)
Vem vet du mest om?
martin och mig själv.
Vad ser du fram emot? En fin framtid.
Vad vill du ha just nu? Massoooooor
Vem hånar du? IDet vill jag ju inte säga
Vem längtar du mest efter? Farmor , farfar och martin ( oj det va tre)
Vem vill du helst slippa? Det vill jag inte heller säga
Vem stör du dig på? Den jag vll slippa.
Vem vill du sova bredvid inatt? Älsk martin
Vilken buss åker du oftast? 623
Vilken årstid är det nu? Höst.
Anser du dig själv snygg?
Haha?
Har du varit kär? ABSOLUT!
Är du kär nu? Ja, kär å galen!
Är du en bra partner?
Fråga min kille.
Har någon varit otrogen mot dig?
Inte vad jag vet.
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Det vet jag inte heller..
Har du varit otrogen? Det beror på hur man tänker..
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? När jag e singel visar jag det, om man får säga så.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja klart.
Vad åt du senast? Mat haha!
Är du polare med grannarna? Kalla hit grannfejden..
Har du varit på ett party? Nej bara kalas:)
Har du varit utomlands? Ja
Var är dina syskon just nu? Johan är ute, adde är på sitt rum, anna vet jag inte.
Vilken tid gick du upp imorse? 08.30
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sooov!
Vad är det första du gör på morgonen? Vaknar
Vad ska du göra efter det här? Det får vi se då;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: