2007-10-03
 18:34:46

bu och bä

Fyfan, martin ska till srilanka iallafall med sin vga grupp. Förut så trodde dom inte att dom skulle det för det var krig där. Men nu kan dom åka. Den 17 november börjar två veckors helvetes skit. :( Jag kommer dö. När han var i Egypten räknade jag timmar tills han skulle komma hem. Det var det jobbigaste veckan i mitt liv. Och nu ska han liksom bort i 2 VECKOR. För er är det kanske ingenting men att vara ifrån sin älskling så lång tid är som en evighet.

Idag orienterade klassen. Jag fick vara med agnes (TACK! du räddade min dag) Vi tog svår.. Jag tänkte "vad fan ger jag mig in på" Vi skulle runt hela garnsviken osv. När vi kom ner från ett berg där vi hade hämtat typ den 5de kontrollen så var det en stig som gick åt tre håll. Jag visade agnes på kartan hur jag trodde vi skulle gå. Då visade hon hur hon trodde vi skulle gå. Så gick vi hennes väg. För jag vågar inte ha fel. Så hade hon helt fel. Hon tog vägen jenny jessica och johanna gick vilse på förra året. Dom kom ju till Vallentuna, Men alla vet nog det vid det här slaget. Men vi gick tillbaka och hitta rätt tillslut :) Skönt. Vi kom in före många andra som hade medium och vi hade tagit alla förutom en. Jag blev jättestolt. Vi hade gått väldans långt.

När martin berättade beskedet om srilanka så blev jag skit skit ledsen så då kom han hem till mig, Jag skulle hämta han med mopeden så kramade vi varandra och jag kände något på hans rygg, det kändes som typ en chips påse. Jag tänkte "vafan har han en chipspåse under tröjan :S" Men så drog han fram tio röda rosor. Kan man ha en sötare pojkvän eller? Tror inte det.  På fredag ska vi på bio i täby. Och om en vecka så firar vi ett år! Fyfan va tiden bär av. Det har jag inte tänkt på förut., Då räknade man ju inte månaderna som jag gör nu.

Fyfan vad jag helvetes svär hela jävla skit tiden..

PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: