2007-10-11
 20:43:39

1 år älskling

Min vecka:

Måndags: skola , inge mer med det

Tisdag: Jag mådde illa, stannade hemma. Åkte senare hem till Martin. Och vi gav oss av till täby (fast jag mådde jätte dåligt ;/) Till täby och åt. Vi kollade också på resident evil 3. När vi kom in sa han som släpper in: Ni kan sätta er var ni vill, det är ändå så lite folk. Så satte vi oss. Då kom ett annat par och sa upp stolarna dom skulel sitta på. Då satt vi på deras platser.. Pinsamt. Så vi satte oss längst upp. Det var mysigt. FIlmen var bra. Men det kommer en 4a också. Sov över hos Martin..

Onsdag: På morgonen vaknade jag av att martin hoppa upp i sängen och sa : vaa söööt! Så hade blombudet kommit me rosorna som jag hade beställt :) Så fick jag en tavla av honom som han hade gjort. Skit häftig och fin :) Han fick ett kärleks brev av mig också. Vi åkte ut till mig och så gjorde vi lite olika.Martin sov hos mig

Torsdag: På morgonen hittade jag inte mina nyklar. Ringde Martin. Han var nästan framme vid skolan och sa att han råkade få med sig dom. Då fick jag damp och mamma fick skjusa mig. På spanskan fick vi tillbaka våra prov.. Jag fick G.. Men va fan, jag som itne ens satsar mitt bästa på spanskan, så lite glad borde jag vara, Men nej. Sen så ringer Martin och säger att han kommer till skolan med mopeden och nycklarna. Har man bästa pojkvännen eller vad? Lite sur blev jag för han sket i sin skola. Men tacksam var jag. Sen på nvn mådde jag jätte dåligt! Jag orkade inte vara kvar, Så jag åkte. Jag har gjort en ny, sorlig novell..

Fredag: Martin och jag ska leeeeeeeka :)

Lördag: Överraskningsfest för Martins storesysters fästman i uppsala

Söndag: ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: