2007-11-25
 21:19:07

hm.. :/

pratade med martin för nån timma sen. Tjejerna i hans VGA grupp gillar typ martin och markus Och dom är jätte avensjuka på anna och mig. Dom säger att dom vill ha killar som martin och markus. Jag litar på martin. Men ändå blir jag så jävla svartsjuk! Om något händer. Fyfan säger jag bara. Men jag litar på martin till 100%. Men vad skulle ni liksom gjort omdet var eran kille. Massa tjejer som vill ha den och dom är hela dagarna tillsammans och man själv inte är med. Hoppas dom är fula :D haha. Kul iallafall att han har det kul. Men visst får man vara orolig? Jag har haft ont i magen sen det samtalet.. Men hanvar jäääätte söt. Och ska köpa örhängen som tydligen är jätte dyra. han ville inte säga hur dyra för då skulle jag bara bli arg tydligen :P  Jag har skrivit ett brev till honom som han ska få. Hm, vafan mer ska han få :S Jag måste komma på något! Jag har lite ideer.image37



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: