2007-11-12
 18:34:15

Helgen

Min helg har varit rolig men väldigt snabb. Den började med att jag åkte till Martin. Klockan var ca fem när Noel Johan & Camilla kom dit. Noel har blivit så stor och söt. Jag har inte sett honom på länge. Vi åt god mat och efteråt fikade vi. När dom hade gått så såg jag och Anna på idol och Martin och Markus på discovery. Dåligt som fan att kristoffer åkte ut. Han har sån härlig och bra röst. Sen såg Martin, Cicci och jag "se upp för dårarna"  som jag redan sett. Sen gIck vi och la oss. På lördags morgon gick Martin och jag upp och åkte till Täby. Det var varmt och jobbigt. Jag tittade efter väska jeans osv. Men det ända jag åkte hem med var en ny väska. Jag pallar inte min pungpåse väska som bara värker i axlarna och som är opraktisk. Men den jag är nu är perfekt för mig. När vi kom hem så åt vi och störde min storebror med hans kompisar. Snacka om att min storebror Andeas fick damp och hängde upp sig på det. Men jag tycker ju bara att jag var rolig :( Aja, sen sov Martin och jag nere i Vardagsrummet med Johan. Det var jobbigt. martin och jag delade på en liten madrass. På Söndags morgon åkte vi och handlade med mamma och pappa och vi köpte olja till mopeden. vi var också inne på ICA och frågade om min tröja som skulle kommit dagen innan men den hade inte kommit. Sen så fixade martin med mopeden. Efter det kollade vi på nån film som gick på tvn. Sen åkte han hem. Jag pluggade efter det.

Idag har skoldagen varit "sådär" Rolig men ändå tråkigt. Moshen har varit dum i huvudet som vanligt. På idrotten dansade vi massa olika danser. Det var inte så jätte roligt. Efter skolan så kom jag hem och min tröja hade kommit. Den är lite stor men jätte mysig :) Martin har jag inte nått alls. Men han är hos sin pappa så han har nog lagt undan mobilen. Och så har jag gjort läxor. Vi har fullspäckat med läxor och prov hela tiden så ingen har något fritid riktigt. Jag blir ganska less på det här nu .. Orkar inte plugga hela dagarna längre. Men jag måste ju.. Har blivit sänkt i KEMI. Tack mohsen, du suger kuk. Hejdå

Läxor den här veckan:
Diagnos
Ma läxor x2
Fysikprov
Tidningsartikel
Spanska uppsats
Bokrecension x2
  ena gjort



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: