2007-11-05
 20:16:44

Hatar detta..

hej, jag har varit inne och kollat på sussies tips. Där var det en länk där man kunde kolla om man var social, sin mentala ålder, om man är ego. Så här blev mitt resultat :
 
Lugn och omtänksam!
Du verkar ha några bra kompisar som bryr sig om dig, det är viktigt. Om du träffar olika människor så lär du dig mycket, och utvecklas. Du är glad och gillar lite uppmärksamhet, men att stå i centrum är inte det viktigaste. Om alla har roligt och stämningen är god så är livet på topp, eller hur?
Du är helt klart social. Det är viktigt för dig att få vara med vänner men också att få lite tid för dig själv, kanske också för kärleken. Det är ett bra sätt att få nya, nära vänner. Kom ihåg att ta det lugnt och lyssna på dig själv, vad tycker du känns rätt?


Din mentala ålder skiljer sig från din verkliga ålder med 30 år
Visst, det är okej att lyssna på gammal musik och försöka vara duktig och omtänksam. Men ibland måste du släppa loss lite. Bara för att du gillar pensionärsgrejer behöver du inte vara som en grå panter hela tiden. Det är ju nu du ska passa på att leva.

Lite ego
Du är lite ego, men det är nog alla, så det är okej. Det enda du ska tänka på, är att du kanske måste dela med dig lite mera, inte bara behålla allt godis (i det här fallet) för dig själv. Tänk på hur du själv vill bli behandlad av dina kompisar, då kommer du förstå.

Vilken tidning läser du: cosmo

Vilken buss åker du oftast: 623

Vilken fråga ställer du oftast:  va sa du?

Vilken årstid är det nu: Höst

Vilken film såg du senast:  minns inte vad det heter

Vem är sötast: Martin

Har du varit kär: Absolut

Är du kär nu: Ja !!

Är du en bra flick-/pojkvän: jag hoppas det

Har någon varit otrogen mot dig: itne vad jag vet

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast: pratar med honom nu

Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad: nej

Hur raggar du: ajg raggar inte!
Har du sett din bästa vän gråta? ja

Vad åt du senast? bulle

Har du varit med i en rättegång? nej

Är du polare med grannarna? tvärtom, jävla djurmisshandlare

Vilka språk pratar din mamma? Svenska

Vilka länder har du bott i? Sverige

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Igår

Har du däckat/spytt för att du druckit? Nej, har inte spytt sen jag var bebis för den delen..
Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nej :S

Suger det här? Ja..

Har du varit på ett party? Jao
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror: Vad tänker du med?
Har du varit utomlands? Kreta och danmark

Har du sett din bästa vän naken? Jag har ingen bästis, bara nära vänner antar jag.
Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Min mammas och pappas, då jag låg i magen xP
Var är dina syskon just nu? Adde på sitt rum, johan ute och anna vet jag inte

Vilken tid gick du upp imorse?  halv 9
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Vet inte
När var du sjuk senast? Minns inte

Vem är den senaste kändisen du tog på?  Det vet jag inte heller
Vad gjorde du klockan 2 inatt? Försökte sova
Vad är det första du gör på morgonen? Vaknar
Vad ska du göra efter det här? Plugga??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: