2007-11-30
 19:04:25

30 november

Idag i skolan så var det långtråkigt. Klockan elva var vi i kyrkan. Prästen var läskig och det blev inte så mysigt som det brukar vara när man är i kyrkan.

Efter skolan tränade jag i över en timma. Det var tråkigt för jag tränade själv. Annars brukar jag träna med Martin. Fast då blire inte så mycket träning. För då går jag bara och pussar på honom :)

Nej, jag bryr mig om dig. Därför sa jag inget. Det var inte min sak att ta upp. Det var inte mitt ansvar. Okej, en sak som jag gjorde var lite dum. Men jag har inga skuldkänslor. Jag har inte heller tävlat nån gång om vem som ska ha det bäst. Jag bryr mig inte om det! Jag vill bara att alla ska vara glada och jag skapar inte bråk i onödan.

Nu har jag duschat och käkat, snart ska jag göra en sak till Martin :) Saknar honom så himla mycket. Har redan skrivit massa och gjort annat till honom för att visa hur mycket jag saknat och älskar honom. Han är verkligen mitt allt. Det fattar man nu när han har varit borta. Att jag inte klarar livet utan honom. Man kommer in i en svart zon liksom. Lycklig kärlek är det bästa man kan ha tror jag. Iallafall för mig.

Så lite råd: Får ni reda på något, så håll käften. Säg ingenting. Det blir bara bråk fasten du inte vill något illa.
& tävla inte med alla vem som har det bästa livet. Ta hand om ditt eget istället



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: