2007-11-28
 21:59:13

28 november

Imorse hade vi lucia övning. Det var roligt för vi flamsade oss mest. Det tråkiga är att bara tjejerna i vår klass tar riktigt i. Så när teresia sa att det var några bland tjejerna som sjöng nått bra så sträckte vi stolt upp handen haha. Sen hade vi biologi med en lärare vi inte haft förut. Det var intressant men ändå långtråkigt. Sen var det lunch. Efter det sv/so. Jag har kommit på att jag itne ska sätta något mål för betyg på utveckligsamtalen framöver. För då kommer jag bara bli besviken om jag misslyckas. Sen skulel vi ha spanska men vi fick gå hem.

Idag har jag inte hittat på någonting! snacka om tråkigt liv.. Pratat med martin. Han hade hemlängtan och saknade mig.. Gulleplutten.. ! Tre dagar kvar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: