2007-11-27
 20:04:34

(25,26) och 27 november

I förrgår såg jag ett intressant tv program med mamma och pappa på 2an. Det var om en kille som levde för 3000 år sen som tog över en snickares kropp för att prata igenom honom. Det var faktiskt rätt troligt. Men han kunde iallafall berätta om livet och vad som hände efter döden. Det inspererade mig. Jag känner mig inte lika rädd som förut efter döden. Visst, det kanske låter löjligt nu. Men ni som såg programmet fattar vad jag pratar om.

Igår gjorde jag matte provet. Jag fick panik då jag fattade att jag itne kunde ett skit. Och jag trodde jag skulle få mobilen då men nej det skulle den inte. Den skulle komma dagen efter. Martin och jag pratade bara i två minuter. Han hade varit i skolan igen och gått hem emd en familj och fick se hur dom bodde..  4 Dygn kvar så ligger jag i hans säng med honom :D!!

Idag hade vi syslöjd och hon sa att jag skulle behålla mitt VG. jag tycker jag är iallafall starkt VG+ För jag jobbar jhätte bra på slöjden. Hon sa att jag måste förvåna henne mycket om jag ska få MVG nästa termin. Tack för den! Hon har sina favoriter...
Sen tränade vi till lucia. Skit tråkigt.
Efter det hade vi SO/SV jag jobbade själv och dom andra i grupp. Sen skulle vi ha engelska men då kom en tant ifrån Astrid lindgrenska och berättade om cancer för niklas i vår klass har luekemi ( eller hur det stavas) Efter det så hade vi lunch. Efter det skulle vi ha matte och vi fick tillbaka provet. Jag fick panik för jag bara fick G. Jag har jävligt höga krav på mig själv i matte för jag vet att jag är skit bra! Men så då gick jag därifrån för jag pallade inte pressen. Så ringde jag hem och frågade om posten hade kommit och då hade den det. Men inget från posten. Så då fick jag damp för min mobil inte hade kommit. Men sen ringde johan och babblade om ingenting så sa jag - ville du något? visst har inte mobilen kommit? Då sa han att pappa var och hämtade den.
Min dag var räddad... Sen hade vi idrott och det vart helt oseriöst...

När jag kom hem tog jag upp min nya fina mobil. Besviken på att den inte hade kamera. Eftersom jag fotar mycket. Men skitsamma. Annars va den jätte fin. Sköna knappar, storskärm, bra hörlurar och massa nya funktioner. Sen dess har jag och min lillebror lagt in massa låtar. han har fått min förra. Jag har inte riktigt hunnit kolla igenom hela mobilen än! Så det finns mer att se :)

ha det bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: