2007-11-25
 17:24:36

25 november

Igår kom mamma hem från ett mte på jobbet och sa att hon fixat jobb till mig.. Jag ska städa efter möten på deras konferansrum på f&s. asså det är typ 4 rum. Gjorde det idag med mamma. Jag damsög bara :P hon fick göra all skitgöra. Det gick fort för vi var inte så nogranna typ.. Men nästa gång ska jag vara där länge och gör nogrant så man får mer lön..

Annars idag så har jag pluggat matte, prov imorgon. Fattar ingenting. Hoppas jag klarar VG.. Annars blir jag arg :/

Och så har jag skrivit ner massa sms från martin till datan för att kunna spara dom. Ska radera alla tusen elelr hur många det är.. För johan ska få min mobil när jag har fått min nya, den komemr på tisdag. Det är jätte söta sms. Men som jag e skit ledsen över är att alla sms jag sprade på en speciell "mapp" i mobilen försvann. Det var dom första smsen jag fick ifrån honom då vi hade träffats. Dom var skitsöta. Snacka om att jag fick panik när jag märkte att dom var borta.

Snart ska vi äta och jag sak försöka läsa mer ur min bok och kanske fortsätta sy på min syslöjds kudde eller vare kommer blir..

Lite sms han har skickat:

14 November 2006 : Sara. Jag älskar dig så himla mycket. Kommer ihåg den dan vi började prata. Det var så underbart.. Och allt vi gått igenom de här åren tillsammans. Och nu är det du och jag. Så otroligt. Är så himla lycklig att jag har världens bästa flickvän. Du är så himla underbar. Du är verkligen allt. Så skönt att jag kan prata med dig om allt att du lyssnar och förstår mig.. Du kan prata med mig också älskling om du vill. Men if. Jag komemr alltid älska dig. Du och jag ska förlova oss en dag. Längtar till den dagen. Visst. alla säger så Men jag menar det verkligen. Du är verkligen världens underbaraste person. Älskar dig sara.Så jäkla.... hum.. hum mycket. Alltid du och jag. Min sara. Puss och kram. Ringer sen

6 Januari 2007 : Hej älskling . Vad gör du? Min lilla sockertopp. Jag saknar dig jätte jätte jätte mycket. Du är världens finaste tjej på jorden. Tänkt att vi är tillsammans. En Internet sida som inte är verklig som förde oss samman. Jag älskar dig verkligen Sara. Dina ögon är som magneter med mina när jag kollar in i dom. De är så himla fina. Lika fina som allt annat hos dig. Förlåt att jag kan vara lite dum ibland men det blir så när man är kär. Liksom man kan inte kontrollera sig. Du förstår säker. Det ska alltid vara du och jag Sara Larsson. Vi ska göra att vi sagt och.. ja. Alltid M<3S. Puss och kram. Jag älskar dig. Alltid 4-ever. Min Sara.

20 Februari 2007 : Det ska alltid vara du och jag. Du är det vackraste som finns på denna jord. Dina fina ögon glittrar som  vattnet i en solnedgång. Jag kommer alltid älska dig hjärtat. Du och jag för alltid. Jag kommer aldrig släppa din hand. Jag ska alltid ta hand om dig. Jag kommer alltid försöka ställa upp för dig om du behöver hjälp. Jag är vill ditt och vårt bästa. Jag älskar dig Sara. Saknar dig jätte mycket. Därför skriver jag nu.. Suttit och tänkt på min nalle jätte länge. Snart kommer jag få höra hennes vackra röst.  Hoppas du har kul. Puss och kram.

17 april 2007 : Du ska veta att du är det bästa som hänt mig. Älskar dig så mycket så att man blir tårögd. Älskar att ha dig vid min sida.

15 Juni 2007 : Puss. Du vad jätte söt imorse. När du sov. Gick upp och tittade på dig. Du låg och vände dig och grimaserade ansiktet. och så. haha. Skit söt. Puss älskar dig hjärtat.

23 Juni 2007 :  Hej min lilla sötnos. Du ska bara veta ur mycket jag saknar dig. Lika mycket som du saknar mig. jag älskar dig så himla mycket sara. Sjukt jobbigt att vara borta från varandra såhär. Du betyder verkligen allt för mig. Det ska vara du och jag hela livet. Jag längtar så himla mycket efter lilla sara. Vi kramas så vi dör. Och nu undrar jag hur min världens sötaste. Bästa. Gulligaste. Snällaste. Snyggaste. Sexigaste tjej mår och gör. jag älskar dig puss

Det finns masssoooor av sms som jag inte tagit med. För vissa är privata och andra vill jag bara inte visa. men alla är jätte gulliga. Längre än Juni har jag inte kommit till än. Sen ska jag lägga in alla jag skrivit.. Pust



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: