2007-11-24
 19:07:38

24 november

Den här dagen har varit långtråkig. Vaknade och började hjälpa pappa att städa. Sen la jag mig i min lillebrors säng och läste "det ska vli ett sant nöje att döda dig" av Magdalena Graaf. Den är hemsk och ganska bra. Men jag vill att det ska hända lite mer. Hon flyttas mest bara runt i sverige mellan massa kvinno jourer.

Vi har varit och handlat och hyrt film. Sen åt vi jätte god mat. Min pappa är bäst på att laga mat :)

Nu är det en vecka kvar tills martin kommer hem. Jag har klarat hälften av tiden. Har inte dött av hjärte sorg än alltså.. Hoppas att nästa vecka går undan också. För nu behöver jag honom verkligen. Mitt stora stöd. Ibland får jag panik och tänker bara, "hjälp var är du. Jag behöver dig nu" och det är verkligen en skitjobbig känsla. Idag har jag kännt för att ställa mig och skrika rakt ut. Något måste ut ur min kropp. Det beror inte på att jag är ledsen men så äre bara. Det är säkert flera som känner så. Att man bara måste skrika..

Och daniel åkte ut i idol igår. vilken skandal.. Jag ivlle inte ha kvar honom. Men det kände ändå så jävla konstigt :S han var ju stor favoriten. Men som många andra säger: " Man glömmer att rösta på honom " För att man är så säker på att andra gör det.

Om en månad prick så är det julafton. Jag önskar mig tråkiga saker som byrålåda taklampa hårprodukter. Alltså inget man kan ha roligt med. Jag tycker att et är bäst att önska sig saker som man kan göra något med på julen. För då har man något att göra på resten av julafton om det blir långtråkigt. Som ett spel,mobil eller nått:)

Nu ska jag fortsätta äta mitt godis och kanske läsa mer ur min bok. Ha det bra!

image36



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: