2007-11-23
 22:06:15

23 november

pratade nyss med martin.. Börjar gråta varje gång.. Det är så härligt att höra hans röst samtidigt som man vill ha han här och se han framför sig och krama om honom.. När han kommer hem måste han släppa väskorna.. Då kommer jag hoppa på honom!

Jag kommer ihåg förra sommaren då jag och min familj var i danmark. Då grät anna andra dagen efter sin kille jätte mycket. Så gick jag och min lillebror och reta henne för att hon var så töntig. Att man kan sakna sin kille så.
Men nu när jag har Martin förstår jag precis. En timma kan tex vara skit mycket. Iallafall om man älskar en person jätte mycket.

Idag har jag varit i skolan och vi hade engelska sen sv/so.. VI fick tillbaka våra religion arbeten. Jag fick MVG. Sen åt vi och sen hade vi musik. Skoldagen var inge särskild..

Hemma har jag inte gjort så mycket.. Gått runt och suttit vid datan käkat och kollat på idol. Andreas borde åka ut.. Visst han var bättre den här gången än dom innan. Men han är ju så jävla tråkig! Marie var bäst. Jag försöker gilla daniel men jag kan inte för han gör så jävla #"!/¤? rörelser. En stor mariotet håller nog inte med mig. Men alla kan inte tycka lika.

Min mobil kom inte idag. Den kom upp till borlänge till min farfar.. Suck.. Den kommer typ på mån/tis hit.. Jag försöker inte tänka på det för då blir jag arg..

image31



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: