2007-11-22
 16:54:20

22 november

Idag skulle vi ha spanska på morgonen men så när man kommer dit är det ingen spanska.. Sen hade vi hemkunskap. Jag och linnea gjorde falukorv med ost i ugnen. Det vart inte direkt jätte gott..
Sen gick jag hem för jag orkade inte helt enkelt vara kvar..

Hemma har jag inte gjort något.. Fixat med bloggen osv. Nu ska jag plugga och sen äta.
image33
Min mobil är skickad!.. Hoppas den kommer imorgon.

Just nu är jag rätt deprimerad , speciellt på kvällarna. Det har pågått ganska länge nu.
Jag vet inte ens varför. I skolan kanske jag skrattar och verkar glad men inombords har jag en klump i magen och tårar som kan komma fram hur lätt som helst..

Det här vart ett tråkigt inlägg men jag tror inte att ni bryr er. Eftersom hela min blogg är så tråkigt. Ingenting händer.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: