2007-11-21
 12:48:33

21 november

inatt kunde jag inte sova och adde snackade i ventrilo eller hur det stavas. Så det gjorde inte saken bättre. Då gick jag ner och la mig i min lillebrors säng. Då somnade jag nästan direkt. Sen vaknar man klockan 5 av en jävla cphund som står nedanför sängen och grinar. ÅÅÅÅH. Hon höll på i 2 timmar fast jag tog upp henne och kramades och vi släppte ut henne.

När jag skulle ställa mig och gå så kunde jag inte gå på mitt vänstra ben. Vaden gjorde ont så in i helvete. jag kan bara gå lätt på tårna på det benet när jag ska gå. + att jag mådde jätte illa. Jag har gjort det hela veckan. Känns som att jag gråtit i ett dygn och huvudet bara hänger. Så jag gick och la mig igen.

image35Igenom annas blogg såg jag att martin och markus har varit på elefant dagis. Martin skickade mgi nyss ett mms som var tomt.. Blev väl något fel. Men aja. Igår skicka han sms och skrev att markus gustav och han var ute och gick i månskenet för dom inte kunde sova och att det var 30 grader i vattnet. gud vad jag blev avensjuk! För flera timmar sen i deras tid gav dom sig av i runtresa í Srilanka i 3 dagar. Dom ska göra 20 studiebesök. Igår var dom på skolan dom hade samlat pengar till i flera år. 

Nu väntar jag på pappa så ska jag äta och plugga med honom! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: