2007-11-20
 17:03:30

20 november

Jag vaknade imorse och det var kallt och jag var skittrött. Och jag visste inte hur jag skulle komma till skolan för det var så mycket frost ute. Men mamma skjusade oss.

I skolan var det bara Agnes Anna Linnea och jag. Av oss  7 tjejer. Det var lugnt och skönt. På lunchen gick vi till Agnes och åt upp deras mat. Vi kollade också på sex and the city.

Sen fick anna och jag reda på att vi båda fick MVG på hemkunskaps lägenheten. Så hade hon skrivit som omdöme: Du har gjort ett fint arbete men du glömde sänglakan osv. Det med sänglakan skrev hon för att jag påminde henne om det igår :D annars hade hon nog inte tänkt på det.

Imorgon blir det luciaövning som jag tröttnat på och andra tråkiga bajs lektioner som språk och nv.
Sen blir det hem och plugga matte för jag har prov på torsdag.

På torsdag ska jag antagligen träna själv för att Martin inte är hemma. Men anna och linnea har börjat träna där så då kanske man får sällis med dom. Vi får se..

Sen på Fredag vill jag ta en tripp till täby ensam. För jag orkar inte gå runt med någon kompis för det blir så jobbigt då man ska kolla på olika och man måste vara social hela tiden. Skönare att ta i sin egen takt och kolla på vad man vill.

På lördag ska kanske anna mamma och jag gå på bio. VI gav mamma det i present för typ 5 år sen :D haha. Men nu ville mamma gå på bio med oss. Annars ska jag nog vara med nelly.

Saknar martin extremt mycket. Jag har svårt att sova hela tiden för jag tänker bara på honom. Ingen kan fatta hur mycket jag saknar honom. För ingen har den relationen jag har till Martin. Han och jag har verkligen så mycket gemensamt osv. Jag sa en gång till honom när vi låg i sängen och pratade och mös att vi är liksom likadana fast kille och tjej. Personligheten är så extremt lika och vårat utseende ser likadant ut på vissa drag. 11 dagar kvar.. än så länge har det varit en kamp att komma igenom varje dag..


Bella

Vilket datum är det lucia? :)



PUBLICERAT: 2007-11-20, 17:19:04 | URL: http://bellaahs.blogg.se
sara

13 december tror jag


Anonym

är du och anna syskon?


Sara

jag har en anna som är en kompis och en anna som är min syster:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: