2007-11-19
 18:06:36

19 november

Farfar åkte ambulans till sjukhus igår. För han har haft feber i en vecka och det är mycket för en 80-åring. Farmor var hysterisk. Som hon lätt bli nu när hon har blivit gammal (fast hon är världens bästa farmor). Men dom bor i Borlänge så vi kunde inte komma. Men farfar fick åka hem på kvällen. Skönt att det inte blev allvarligare. men han har ju fortfarande feber så vi får se hur han mår senare ..

Jag ska få ny mobil,LYCKLIG! Sony ericsson w910. Den kommer inom 10 dagar för den röda är slut på lagret. Annars hade det kommti om nån dag. Jag har en Sony ericsson k800i nu. Visst den är fortfarande populär och bra men jag har tröttnat.

Maritn har varit i srilanka i 2 dygn.
Det här har jag hört ifrån honom:
- Fint när dom flög in över London på kvällen
- 4 timmar på 9 mil med en liten rostig bil i sri lanka
- Ödlor överallt
- kan inte tänka mig hur det är där
- Att han saknar mig jätte mycket

ÅÅÅH, fan va tur. Anna skulle titta på en tårtbild på google och skriva ut den. Men så fastna internet och allt stängdes ner och jag fick damp för att detta inlägg skulle försvinna. Men så gick jag in här och då har inläggets sparats i utkorg eller vafan det var. Tack BLOGG.SE för det!

Vi fick tillbaka våra NV prov i dag. Jag fick 35/40. Alltså VG, Moshen sätter jätte högt på MVG. 38 liksom. Andra lärare är mer generösa. Det är dåligt tycker jag. Men visst jag får väl vara nöjd.
Jag fick VG på engelska prov. Jag har satsat på MVG på engelska. Men icke. Jag är inte så bra som jag tror.
Vi hade lucia rep idag också. Det gick bra förutom att min röst klarar itne så mycket ansträngning. Efter det skulle vi få tillbaka våra "lägenheter" av hemkunskapsläraren Tina. Min och några tills var inte med av dom hon rättat. Det var för Sune inte har lämnat dom till Tina. Jag blev skit arg. Jag ville ju ha min nu.. Jag har väntat så länge. Kommer nog få VG fast jag tycker att jag borde få MVG för allt hårda jobb jag gjort. Jag hade ju med typ allt förutom sängkläder och hon är petig. Men vi får se..!

Men nu ska jag sluta blogga för anna ska ha datan. Vi får se när nästa kommer.

(HAHA, synd för er tjejer, saknar ni dom så mycket? Jag fattar det)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: